۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۵۷
کد خبرنگار: 1498
کد خبر: 83643486
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هنرمند ژاپنی: شهادت سردار سلیمانی اقدامی غیر انسانی بود

پکن- ایرنا- هنرمند ژاپنی و رئیس پیشین انجمن هنرمندان گوئن این کشور در واکنش به شهادت سردار سلیمانی توسط آمریکا در عراق گفت: شهادت سردار سلیمانی اقدامی غیر انسانی بود.

به گزارش ایرنا «شیگه‌نوبو مارییاما» هنرمند ژاپنی روز چهارشنبه در پیامی به رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن افزود: زمانی که صفحات شاعران معاصر ایرانی را در کتاب «۴۷۰۰ مایل، هنر، پل ارتباط ایران و ژاپن» مطالعه می کردم خبر بسیار غمناک شهادت سردار سلیمانی در اقدامی غیر انسانی و تروریستی را شنیدم.

او ادامه داد: به عنوان یک ژاپنی که قبلا در ایران نمایشگاه‌های نقاشی برگزار کرده ام و خودم را دوست همه ایرانی ها می دانم شهادت سپهبد قاسم سلیمانی که برای امنیت منطقه خاورمیانه بسیار موثر بوده و تا آخرعمرش برای این هدف ارزشمند فعالیت می کرده را تسلیت می گویم.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد روز جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد روز چهارشنبه ۱۸ دی هم در واکنش به شهادت سردار سلیمانی دهها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق شلیک کرد که خسارت زیادی به این پایگاه وارد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha