۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 83645440
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت سردار سلیمانی عامل وحدت ملت برای انتخاباتی پرشور است

سمنان- ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی وحدت و انسجام ملت ایران را برای حضور پرشور در پای صندوق رای تقویت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری روز پنجشنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر استان سمنان در دفتر امام جمعه  این شهر ابراز داشت: امسال با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی حضور مردم  در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیش از پیش دشمن‌شکن خواهد بود و این حضور مقدمه  حماسه‌آفرینی در انتخابات اسفند است.

وی ادامه داد: دنیای استکبار و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نظاره گر شکوه حضور مردم  در راهپیمایی و انتخابات خواهند بود و شکوه حضور ملت بار دیگر دشمن را در هم می‌کوبد.

قندهاری خاطرنشان کرد: مردم فهیم با شکوه حضور خود در راهپیمایی و انتخابات پیش‌رو در راه تحقق اهداف نظام اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب، با آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری دوباره بیعت می کنند و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم‌شان ناکام خواهند گذاشت.

وی بیان کرد: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش قلب ملت ایران را به درد آورد و حضور باشکوه مردم در آیین تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام، نشان از عمق محبوبیت این فرزند افتخارآفرین کشور است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی جان‌کاه و جان‌سوز بود، اما ثمره خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی همبستگی و همدلی مردم را تحکیم بخشید و موجب تقویت جبهه مقاومت شد.

ستاد بزرگداشت دهه فجر استان سمنان با حضور آیت الله سید محمد شاهچراغی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان، معاونان استاندار و جمعی از مسوولان استانی برگزار و درباره برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای گرامیداشت دهه فجر بحث و تبادل نظر شد.

اخبار مرتبط