۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 83648093
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاچاقچی سیگار در آذربایجان‌غربی میلیاردی جریمه شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: قاچاقچی سیگار در استان یک‌میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال جریمه شد.

محمد اقوامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از دریافت پرونده‌ای در خصوص قاچاق سیگار به شعبه تعزیرات حکومتی چالدران، رسیدگی به این پرونده در دستور کار این شعبه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بررسی پرونده مشخص شد ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز چالدران، ۲ هزار و ۵۲۶ باکس سیگار خارجی را از یک باب منزل مسکونی کشف و ضبط کردند.

وی اظهار کرد: پس از بررسی پرونده توسط قاضی شعبه، این فرد علاوه بر پرداخت جریمه به ضبط محموله نیز محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی همچنین از محکومیت ۷۲۰ میلیون ریال جزای نقدی برای قاچاقچی کفش، البسه و لوازم یدکی خودرو سنگین در خوی خبر داد و بیان کرد: ماموران دایره قاچاق این شهرستان ۱۰۴ ثوب شلوار لی، ۵۶ جفت کفش و ۳۱ دست لنت ترمز خودرو سنگین از جعبه خودرو  پراید کشف کرده‌بودند که این قاچاقچی علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جریمه محکوم شد.

اقوامی همچنین با اشاره به دستگیری قاچاقچی شتر در شهرستان سلماس خبر داد و گفت: این قاچاقچی که قصد خارج‌کردن غیرقانونی چهار نفر شتر را از مرزهای کشور داشت، به پرداخت بیش از ۷۷۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش ایرنا، آذربایجان‌غربی از جمله استان‌های دخیل با قاچاق کالا و ارز به شمار می‌رود و سالانه میلیاردها ریال جریمه برای متخلفان این بخش صادر می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha