امر به معروف با یار مهربان

همدان- ایرنا- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از آغاز مسابقه کتابخوانی "امر به معروف و نهی از منکر" خبر داد و گفت: این رویداد فرهنگی با هدف ترویج کتابخوانی و یادآوری این فریضه دینی اجرا می‌شود.

عاطفه زارعی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: علاقه‌مندان تا پایان بهمن فرصت دارند در این مسابقه شرکت کرده و از جوایز نفیس آن که با همکاری ستاد امر به معروف تهیه شده، بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه سوال های این مسابقه از کتاب "فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر" انتخاب شده گفت: این منبع به صورت الکترونیکی در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان برای دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب و شرکت در مسابقه به نشانی اینترنتی http://www.samakpl.ir مراجعه کنند.

به گفته زارعی ۱۲ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، ۲۴ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ۳۱۳ کارت هدیه به مبلغ یک میلیون ریال جوایزی است که به برنده ها اهدا می شود.

وی یادآوری کرد: نسخه اصلی کتاب نیز در کتابخانه‌های عمومی استان همدان وجود دارد که به عنوان امانت در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha