۷ بهمن ۱۳۹۸، ۸:۴۹
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 83649384
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه‌ ارتباطی ۴ روستای کوهستانی میاندوآب بازگشایی شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب گفت: راه ارتباطی چهار روستای این شهرستان که بر اثر بارش برف و کولاک، مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی و تردد از آنها برقرار شد.

علیرضا اشرف‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان راهدارخانه «قوروقچی» این شهرستان، مسیرهای این چهار روستا شامل «اربط»، «اورتاق‌دره»، «قورودره» و «گوزلوی قره‌داغ» از توابع بخش باروق برف‌روبی شد که هم‌اکنون تردد در این روستاها انجام می‌شود.

وی افزود: همزمان با بارش‌های برف در این شهرستان گروه‌های راهداری هشت مورد برف‌روبی در ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و در پنج عملیات نیز ۳۲۵ کیلومتر برف‌روبی راه ارتباطی روستاها و راه‌های فرعی را از روز پنج‌شنبه هفته گذشته تاکنون انجام داده‌اند.

وی بیان کرد: از ۲۰ روز پیش و قبل از آغاز طرح زمستانی، تیم‌های راهداری در چهار راهدارخانه این شهرستان شامل راهدارخانه مرکزی در شهر میاندوآب و راهدارخانه‌های «نختالو»، «اوزان» و «قوروقچی» در بخش باروق با ماشین‌آلات موردنیاز شامل لودر، گریدر، بولدوزر و پیکاپ مستقر شده‌اند.

وی گفت: با توجه به قرار گرفتن بخش باروق در یک منطقه سردسیر و کوهستانی، در فصل زمستان با بارش برف و برودت هوا و وقوع کولاک، بیشتر مسیرهای روستایی این بخش مسدود می‌شود که با استقرار سه گروه راهداری در این بخش، راه‌های روستایی در سریعترین زمان ممکن برفروبی و پاکسازی می‌شود.

بخش باروق با ۷۲ روستا در ۲۵ کیلومتری شهرستان میاندوآب و در یک منطقه کوهستانی و سردسیر واقع شده‌است.

میاندوآب با بیش از ۲۷۷ نفر جمعیت و ۱۹۹ روستا در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha