رویکرد رسانه‌ها باید حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد

یزد- ایرنا- یک فعال رسانه در یزد گفت: زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید از جمله رویکرد رسانه‌های شنیداری، دیداری و نوشتاری برای گرم نگه داشتن تنور این پروسه ملی باشد.

احمد پهلوانیان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برای تحقق برنامه‌ها و اهداف مورد نظر در راستای جلب مشارکت همگانی در انتخابات به همکاری مردم و رسانه‌های گروهی نیاز است.

این فعال رسانه ای اظهار کرد: این رسانه در بخش رادیو و تلویزیون از مدت‌ها قبل ماموریت‌های ذاتی خود را با همکاری سایر بخش‌ها نسبت به تولید و انعکاس اخبار  و گزارش‌ها اقدام کرد و در بخش صدا تاکنون ۱۱ برنامه به مدت یک هزار و ۷۰۰ دقیقه تهیه شد که بخشی پخش و بقیه بتدریج تا زمان برگزاری انتخابات در دوم اسفندماه ۹۸ پخش می‌شود.

وی با اشاره به تهیه ۴۰۰ بسته تبیینی در مورد اهمیت انتخابات و نقش مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در بخش سیما تاکنون گزارش‌ها و مصاحبه‌های متعددی تهیه و در بخش‌های مختلف بر روی آنتن رفت و برگزاری میزگرد با حضور مسوولان،کارشناسان و کارهای فرهنگی ارا ز دیگر برنامه ها در این چارچوب ذکر کرد.

به گفته مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در بخش خبر نیز فعالیت‌های خوبی با همکاری سایر بخش‌ها برای تبیین اهمیت انتخابات و جلب مشارکت مردم انجام شد و یا در حال انجام است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می شود و از ۱۰ شهرستان چهار نفر از چهار حوزه انتخابیه به مجلس راه می‌یابند.

مردم شهرستان های اردکان و یزد هر کدام یک نماینده در مجلس دارند، حوزه های انتخابیه تفت (تفت و میبد) و مهریز (مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه) نیز هر کدام یک کرسی در قوه مقننه دارند.     

از مجموع ۲۳۹ داوطلب، صلاحیت ۱۰۹ نفر برای رقابت های انتخابات پیش رو در  استان تایید شده است.      

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha