۱۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 2087
کد خبر: 83654220
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه نجات ملت‌های مسلمان ایستادگی در برابر آمریکا است

شاهرود- ایرنا- امام جمعه موقت شاهرود گفت: پیام شهید سلیمانی به ملت های مسلمان این بود که هیچ راهی برای نجات ملت های مسلمان بدون ایستادگی در برابر آمریکا وجود ندارد.

حجت الاسلام علی سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه مدرسه قلعه این شهر، تبعیت همه جانبه از مقام معظم رهبری را یکی از پیام‌های شهید قاسم سلیمانی برای مردم عنوان کرد و افزود: قطع امید از آمریکا و اروپا و تقویت مقاومت از دیگر پیام‌های این شهید بزرگوار است.
وی با اشاره به پیامدهای شهادت سردار سلیمانی یادآور شد: شناخت ملت‌های جهان از نقش ایران در صیانت از کیان اسلام و افشای ملموس و عینی جنایتکاری آمریکا در عرصه بین‌المللی از جمله این پیامدها است.
خطیب جمعه موقت شاهرود ایجاد همبستگی بیشتر بین ملت‌های اسلامی و جبهه مقاومت را از دیگر پیامدهای شهادت سردار سلیمانی برشمرد و تصریح کرد: ایجاد زمینه اخراج آمریکا از منطقه فراهم شده و به زودی این تدبیر مقام معظم رهبری جامه عمل می پوشد.
سعیدی همبستگی بین اقشار ملت ایران را نیز از دیگر دستاوردهای این شهادت عنوان کرد و گفت: شهید سلیمانی به عنوان یک الگوی قهرمان در بین جوانان معرفی شد در حالی که ایران اگر قرار بود هزینه کند نمی توانست این مقدار در دنیا نفوذ کند.
وی همچنین در بخش دیگر خطبه های خود بر لزوم مشارکت در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: این انتخابات به نسبت انتخابات قبل اهمیت بیشتری دارد و می طلبد مردم حضور بیشتری در صحنه داشته باشند.
امام جمعه موقت شاهرود اضافه کرد: نامزدهای نمایندگی از تخریب رقیبان خود پرهیز کنند چرا که انتخابات تمام می شود و انسان در قیامت باید پاسخگو باشد.
سعیدی صرفه جویی در هزینه های انتخاباتی و پرهیز از هزینه های اضافی را از نامزدها خواستار شد و گفت: مردم نیز باید در رای دادن عقلانیت را ملاک قرار دهند چون گاهی احساسات فضا را به گونه ای تغییر می دهد که فرد رای واقعی خود را به صندوق نمی اندازد.
وی به آثار افول هیات حاکم بر آمریکا نیز اشاره کرد و افزود: با معرفی طرح معامله قرن اشتباه بزرگی را مرتکب شدند چون مردم فلسطین زیر بار حرکت های احمقانه آن ها نمی رود.