آیین سالگرد ورود امام راحل به کشور فردا در ارومیه برگزار می‌شود

ارومیه- ایرنا- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با صدور اطلاعیه‌ای از برگزاری آیین ویژه سالگرد ورود امام راحل به کشور، فردا در حسینیه غدیر خیابان سردار سلیمانی ارومیه خبر داد.

در پیام صادره از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی آمده است: این آیین از ساعت ۱۱:۳۰ فردا، شنبه همزمان با چهل و یکمین سالگرد ورود امام راحل به کشور برگزار می‌شود.

در ادامه این پیام آمده است: ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ روزی به یاد ماندنی و شیرین برای ملت مسلمان ایران وآزادی‌خواهان جهان در تاریخ معاصر است و هرگز از حافظه ملت ایران پاک نخواهد شد؛ ۱۲ بهمن روزی است که حضرت امام خمینی (ره) پس از تحمل سال‌ها تبعید از سوی رژیم پهلوی با افتخار و عزت تمام و با استقبال بی‌نظیر مردم انقلابی وارد میهن شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مردم انقلابی و همیشه در صحنه آذربایجان‌غربی خواست تا در مراسم یوم الله ۱۲ بهمن که در سراسر استان برگزار می‌شود، حضور یافته و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کنند.

فردا، شنبه ۱۲ بهمن و سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی به میهن است.

همچنین فردا شنبه ۱۲ بهمن ماه همزمان با سالگرد ورود امام راحل به کشور رژه ۴۱ موتورسوار از فرودگاه ارومیه به سمت مزار شهدا و یادمان شهید باکری برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha