ملی‌پوش وزنه‌برداری: میزبانی رشت در سطح استاندارد جهانی است

تهران- ایرنا- ملی‌پوش دسته ۹۶ کیلوگرم ایران در رقابت‌های بین المللی جام فجر، گفت: شرایط میزبانی شهر رشت مطلوب و برگزاری مسابقات در سطح استانداردهای جهانی است.

رضا دهدار روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مسابقات بین‌المللی جام فجر که گزینشی المپیک نیز محسوب می‌شود در دسته ۹۶ کیلوگرم به روی تخته می‌روم اما این به معنای محاسبه امتیازات برای توکیو ۲۰۲۰ نیست زیرا در گزینشی ۶ ماه نخست شرکت نکردم و عملا شانسی برای حضور در المپیک ندارم. در این دسته مدعیانی مانند «سهراب مرادی»، «کیانوش رستمی» و یک وزنه بردار عنوان‌دار مغول نیز حضور دارد که بدون شک رقابت را جذاب خواهد کرد.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به در پیش بودن مسابقات قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا گفت: این رقابت‌ها اواخر فروردین‌ماه در قزاقستان برگزار می‌شود و به احتمال زیاد یکی از وزنه‌بردارهای اعزامی هستم. تمام تلاشم این است که در دسته ۹۶ کیلوگرم خود را به بالاترین سطح ممکن برسانم تا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس بعدی بتوانم افتخار آفرینی کنم. البته در این دسته ملی‌پوشان شایسته‌ای مانند سهراب مرادی و کیانوش رستمی نیز حضور دارند.

دارنده مدال وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۱۹ جهان در تایلند با ابراز رضایت از میزبانی شهر رشت تصریح کرد: تمام شرایط عالی است و میزبانی مسابقات در سطح استاندارد جهانی است. لازم است در این زمینه از تمام مسوولان این شهر تشکر کنم.

رضا دهدار ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم ایران در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان در رشته وزنه‌برداری که در تایلند برگزار شد با مهار ۲۱۹ کیلوگرم در ۲ ضرب و مجموع ۳۹۴ کیلوگرم در مجموع به مدال طلا و نقره این دسته رسید. دهدار در حرکت تک‌ضرب با مهار ۱۷۵ کیلوگرم در رده ششم جهان قرار گرفت.

مسابقات بین المللی جام فجر که درجه نقره ای گزینشی المپیک را دارد از امروز (شنبه) تا هجدهم بهمن‌ماه به میزبانی شهر رشت برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha