۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 1375
کد خبر: 83655314
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ناامید کردن مردم بزرگترین ظلم به انقلاب است

اصفهان- ایرنا- فرماندار سمیرم گفت: بزرگترین ظلم به نظام، انقلاب و دستاوردهای آن ناامید کردن مردمی است که برای پیروزی و استقلال خود خون دادند.

محمدرضا عسگریان روز شنبه در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه شهدای کوی ماندگار سمیرم با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: القای ناامیدی با وجود فشارهای حداکثری غرب و آمریکا خیانت به خون شهیدان و آرمان‌های انقلاب است.

به گفته وی، این فشارها با روی کار آمدن رییس جمهوری جدید ایالات متحده به‌ویژه در ابعاد اقتصادی بیشتر و بیشتر شده اما انقلاب اسلامی همچنان به راه روشن و مسیر الهی خود ادامه می‌دهد.

فرماندار شهرستان سمیرم با بیان اینکه هدف دشمنان از بین بردن  نظام اسلامی است ادامه داد: مردم مسلمان ایران پای آرمان‌هایشان ایستاده‌اند که آخرین نمونه آن را در مراسم بزرگداشت و تشییع سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به خوبی مشاهده کردیم.

وی دهه فجر امسال را متفاوت از سال‌های گذشته عنوان کرد و گفت: همزمانی ۲۲ بهمن با اربعین شهادت سردار سلیمانی و همچنین عبور از ۴۰ سالگی انقلاب با تاکید بر بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، از جمله این تمایزهاست.

عسگریان اشاره‌ای هم به برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در اسفندماه داشت و افزود: رسالت مسوولان امور برپایی انتخابات باشکوه و سالم است و این مردم هستند که باید اصلح ترین‌ها را انتخاب کنند و به خانه ملت بفرستند.

به گفته فرماندار، طرح های متعدد فرهنگی، راه و راهداری، عمرانی و بهداشت و درمان در طول ایام الله دهه فجر در هر چهار بخش شهرستان سمیرم افتتاح خواهد شد.

بعد از این آیین مسوولان و دانش آموزان سمیرم در آستان مقدس امامزاده ابراهیم و گلستان شهدای این شهر حاضر شدند و ضمن غبارروبی و اهدای گل به مقام این عزیزان ادای احترام کردند.

شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha