۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۵۹
کد خبر: 83657632
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال شهید قندی یزد بر خیبر خرم‌آباد غلبه کرد

یزد - ایرنا - تیم شهیدقندی یزد در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور عصر یکشنبه در دیدار خانگی تیم خیبر خرم‌آباد را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

این مسابقه با حضور جمعی از مسوولان و هواداران این تیم در زمین شماره یک ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد و تنها گل این مسابقه در دقیقه ۷۴ از روی نقطه پنالتی توسط سید جواد شفیعی‌پور به ثمر رسید .

سرپرست تیم فوتبال شهید قندی یزد امروز به خبرنگار ایرنا گفته بود که کسب سه امتیاز در برابر تیم مدعی خیبر خرم‌آباد برای ارتقای جایگاه تیم در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور خیلی اهمیت دارد ، هدف ما فقط پیروزی در برابر حریف است .

محمود انصاری افزود: برای این بازی حساس خانگی بازیکن محروم و یا مصدوم نداریم و تمام نقاط ضعف و قوت تیم حریف از سوی کادر فنی تیم دقیقا رصد و مشکلی برای بازی نداریم .

وی  اظهارداشت: همراهی و حضور تماشاگران و پیشکسوتان همانند پیکارهای خانگی گذشته در ورزشگاه شهید نصیری یزد موجب ایجاد انگیزه و تقویت روحیه دست اندرکاران تیم ، کادر فنی و بازیکنان خواهد شد . 

تیم شهید قندی یزد قبل از این دیدار با هشت برد، هفت مساوی و یک باخت پس از تیم‌های استقلال ملاثانی و تیم خیبر با کسب ۳۱ امتیاز در جایگاه سوم جدول این رقابت‌ها قرار دارد و در صورت برد و توقف ملاثانی می‌تواند صدرنشین گروه الف لیگ دسته دوم شود.

شهید قندی  در گروه یک با شهرداری فومن، اتحاد کامیاران، شهرداری همدان، شهرداری آستارا ، نماینده بجنورد، پرسپولیس گناوه، اسپین قزوین،  اروند خرمشهر، فولادنوین اهواز ، مس نوین کرمان،  میلادمهر تهران، استقلال ملاثانی و  خیبر خرم‌آباد هم‌گروه است.

مسابقات لیگ دسته ۲ فوتبال کشور با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی برگزار می‌شود.

هم اکنون تیم‌های یزد لوله و شهید قندی به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه بازی می‌کنند.

سالانه حدود ۶۰۰ مسابقه فوتبال در لیگ‌های استانی برگزار می‌شود که این امر نقش مهمی در توسعه این رشته در شهرها و روستاهای یزد دارد.

استان یزد با ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده ، ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha