۴ تیم لیگ برتر بسکتبال همه بازیکنان تیم ملی را در اختیار گرفته‌اند

شهرکرد- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن با اشاره به حساسیت روزهای پایانی لیگ گفت: همه بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران در همان ۴ تیم صدر جدول لیگ برتر حضور دارند و مابقی تیم‌ها بازیکنان ملی‌پوش ندارند.

مهران حاتمی روز سه‌شنبه در پاسخ به این سوال ایرنا که چرا تیم‌های بالای لیگ بیشتر بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار خود گرفته‌اند؟اظهار داشت:تیم‌های بالای جدول لیگ برتر ، از امکانات مالی بهتری برخوردار هستند به همین دلیل طبیعی است که این بازیکنان در اختیار این تیم‌ها قرار می‌گیرند. 

وی گفت: شرایط لیگ برتر بسکتبال ایران امسال خیلی سنگین است و هیچ تیمی نمی‌تواند به راحتی اعلام کند که از هم‌اکنون قهرمان است.

این سرمربی شناخته شده بسکتبال ایران تصریح کرد: لیگ بسکتبال باشگاه‌های ایران امسال از سطح بالایی برخوردار شده است و همه بازی‌ها نزدیک به هم است و نتایج نشان از آمادگی تیمها می‌دهد.

حاتمی، در پاسخ به این سوال ایرنا زمانی ذوب آهن قطب بسکتبال ایران بود و  چندین دوره قهرمان لیگ شد و چرا اکنون در رده بالای جدول نیست ؟ افزود: امسال تیم بسکتبال ذوب آهن نسبت به سایر تیم‌های لیگ دیر بسته شد و شرایط مالی قبل را ندارد، اما با این وجود تیم ذوب‌آهن بردهای خوبی را کسب کرده است و این پیروزی‌ها بدون برنامه نبوده است.

سرمربی تیم ذوب آهن درباره بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ و حضور ایران در این رقابتها گفت: هر ۱۲ تیم حاضر در المپیک توکیو از اعتبار و توانایی بالایی برخوردارند و هر تیمی  در المپیک شرکت می‌کند باید مسابقات تدارکاتی زیادی را برگزار کند.

به گفته وی،سطح بسکتبال اروپا با آسیا متفاوت است اما برای رسیدن به سطح اروپایی باید بسیار تلاش کرد.

حاتمی، چهارمحال و بختیاری را یکی از استانهای خوب در بسکتبال ایران دانست و گفت: بازیکنان تیم شهرکرد جوان هستند و نیازمند انگیزه و فرصت برای خودنمایی هستند، تا تیم رعد هوایی بتواند خود جایگاه را در جدول ارتقا دهد.

به گزارش ایرنا،هم‌اکنون پیش از ۲۴ هفته بازی تیم های پالایش نفت آبادان،شهرداری گرگان، پتروشیمی بندر امام و مهرام ۴ تیم اول جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال ایران هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha