۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 83661500
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرکت نورد لوله آریا در ملایر بهره‌برداری شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰
کد خبر: 83661500
شرکت نورد لوله آریا در ملایر بهره‌برداری شد

همدان- ایرنا- شرکت نورد لوله آریا با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در پنجمین روز از ایام دهه فجر با حضور معاون بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی بهره‌برداری شد.

استاندار همدان روز چهارشنبه در حاشیه این آیین گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی شاهد افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های بزرگ صنعتی در اقصی نقاط کشور و استان هستیم که موجب خرسندی است.

سید سعید شاهرخی افزود: در دهه فجر امسال ۵۹۰ طرح در سطح استان همدان با اعتبار ۹۴۴ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی ملایر را در این زمینه پیشتاز دانست و بیان کرد: در این شهرستان ۷۸ طرح عمرانی با اعتباری حدود ۳۸۹ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

استاندار همدان ادامه داد: شرکت نورد لوله آریا یکی از این طرح‌های صنعتی است که لوله با سایزهای مختلف تولید می‌کند.

شاهرخی طراحی و ساخت تمامی دستگاه‌های خط تولید با ابتکار مهندسان این شرکت را موجب افتخار دانست.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر نیز گفت: شرکت نورد لوله آریا با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع با زیربنای ۲ هزار و ۵۴۰ مترمربع احداث شد.

کامران زنگنه بیان کرد: نوع تولید این واحد صنعتی لوله درزدار فولادی خطوط نفت و گاز با جوش مستقیم است که ظرفیت تولید ۲۵ هزار تن تولید لوله را در سال دارد.

وی میزان اشتغال اسمی این واحد را ۳۵ نفر و میزان اشتغال فعلی را هشت نفر عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha