۱۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۹:۲۲
کد خبرنگار: 1028
کد خبر: 83663995
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بخش نئوپان کارخانه نکاچوب با حضور رییس دفتر رییس جمهوری افتتاح شد

ساری- ایرنا- سه خط تولید بخش نئوپان کارخانه نکاچوب در شهرستان میاندرود استان مازندران شامگاه پنجشنبه با حضور محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری افتتاح شد.

با راه اندازی این خطوط  ۷۰۰ نفر مشغول کار شدند که  ۴۸۰ نفر در بخش حفاظت از جنگل و ۲۲۰ نفر نیز در بخش صنعت این شرکت فعالیت خواهند داشت.

رئیس دفتر رئیس جمهوری در این مراسم با بیان این که آمریکا با هدف و امید این که کارخانجات کشور تعطیل و کارگران بیکار شوند مقوله تحریم حداکثری را مطرح و اعمال می کند ، گفت : امروز نه تنها اقتصاد ایران به تلقی آنان فلج نشده است ، بلکه بسیار قوی و شاهد افتتاح طرح های تولیدی هستیم.

محمود واعظی با بیان این که آنان قصد داشتند مردم را در مقابل نظام و دولت قرار بدهند و امروز پس از حدود  ۲ سال نتوانسته اند هیچ غلطی بکنند، افزود : تحلیل آنان برای نابودی اقتصاد و تعطیلی کارخانه ها سه ماهه بود ، اما اکنون امیدی به آینده به وجود آمده است و مشکلات در حال حل شدن است.

وی بیان داشت : در مدت چهار ماهه اخیر این خط تولیدی در نکا چوب راه اندازی شده است و باید از همه کسانی که در این امر بزرگ زحمت کشیدند تشکر کنیم و  کسی که یک شغل ایجاد کند و جلوی بیکاری را بگیرد نزد دولت قابل تکریم است. 

واعظی با اشاره به اینکه  ۷۰۰ نفر در این مجموعه نکا چوب فعالیت و کار می کنند جای خرسندی است و این اقدام امیدی به دولت و ملت می دهد ، بیان داشت: در واقع این اقدام  تیری به قلب دشمنان است و کارخانه ای که در گذشته تعطیل بوده است در دوران تحریم راه اندازی شده است.

رئیس دفتر رئیس جمهوری وضعیت شرکت نکا چوب را همانند وضعیت شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران توصیف کرد و قول داد همان طوری که صنایع چوب و کاغذ مازندران از ورشکستگی و اعمال ماده ۱۴۱ قانون تجارت نجات یافت ، با پیگیری و هماهنگی جدی با بانک ملی ، مشکلات نکا چوب نیز حل و فصل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha