۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 83665756
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک واحد تولیدی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در سقز افتتاح شد

سنندج - ایرنا - واحد تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی روز شنبه در مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار کردستان، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و سرمایه گذار بخش خصوصی همزمان با هفتمین روز دهه فجر در شهرک صنعتی سقز افتتاح شد.

عملیات احداث واحد تولیدی پویندگان زیبا کاویان سال ۹۶ در شهرک صنعتی سقز آغاز شده و امروز با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت نخستین خط تولیدی آن با تولید چند محصول آرایشی به طور رسمی آغاز بکار کرد.  

مدیرعامل و سرمایه گذار این واحد تولیدی در مراسم بهره‌برداری از این طرح گفت: در این واحد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی تولید می‌شود و ظرفیت تولید سالانه آن ۳۰۰ تُن محصول است ولی اکنون با ظرفیت ۲۰۰ تُن در سال فعالیت خود را شروع کرده است.  

کامران بابایی افزود: برای احداث این واحد تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده تا خط تولید چهار محصول آرایشی و بهداشتی فعال شود البته راه اندازی خط تولید چند محصول دیگر آرایشی در این واحد نیاز به تامین سرمایه دارد.  

وی اضافه کرد: میزان اشتغالزایی این واحد هم اکنون ۲۵ نفر بطور مستقیم و بیش از ۱۰۰ نفر غیر مستقیم (بازاریاب و فروشنده) است که در صورت تکمیل ظرفیت اسمی این کارخانه برای حدود ۳۵  نفر دیگر بطور مستقیم هم شغل ایجاد می‌شود.  

 رضا رحمانی مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت روز شنبه از طریق هوایی به تبریز آمد و از آنجا زمینی به شهرستان سقز سفر کرده تا در آیین افتتاح چند طرح تولیدی و صنعتی در این شهرستان و همچنین شهرستان بانه شرکت کند.  

علاوه بر افتتاح ۲ طرح در شهرک صنعتی شهرستان سقز چند طرح صنعتی در شهرستان بانه و بازدید از مرز سیرانبند از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به کردستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha