اجرای پروژه تقاطع غیر هم‌سطح نسیم‌شهر ترافیک بهارستان را برطرف می‌کند

تهران- ایرنا- استاندار تهران با توجه به عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهم‌ سطح شهرستان بهارستان و نسیم شهر گفت: با احداث این پروژه معضل ترافیکی این شهرستان بهارستان برطرف می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهم‌ سطح شهرستان بهارستان و نسیم شهر افزود: این پروژه به‌ عنوان مسیر حیاتی ارتباطی این شهرستان در جاده ساوه به سمت اسلامشهر محسوب می‌شود که پس از گذشت سال‌ها مطالبه‌گری مردم امروز کلنگ احداث آن بر زمین زده شد.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه امروز احداث یکی از پروژه‌های بزرگ شهرستان بهارستان در مسیر جاده ساوه آغاز شد که نویدبخش تلاش مسئولان در پاسخگویی به مطالبات مردم است.
 
محسن بیگی تصریح کرد: این منطقه یکی از مسیرهای حیاتی ترافیکی بوده که سبب اتلاف وقت بسیاری از مردم در ترافیک می‌ شود که با ساخت این پل تردد و رفت‌ و آمد وسایل نقلیه به‌ صورت روان صورت می‌گیرد.
 
استاندار تهران به توجه به افتتاح و کلنگ زنی ۱۳۹ پروژه با اعتبار ۳۹۰ میلیارد تومان در شهرستان بهارستان، گفت: پارک بانوان نسیم شهر در زمینی به مساحت دو هکتار با اعتبار هشت میلیارد تومان تقدیم بانوان نسیم شهری شد.
 
وی با اشاره به رشد سرانه های فرهنگی شهرستان بهارستان و افتتاح کتابخانه شیخ نصرالدین طوسی با زیربنای ۶۶۰ مترمربع در دو طبقه با اعتبار  چهار میلیارد تومان، تصریح کرد: در حوزه تامین سرانه های ورزشی، سالن ورزش های باستانی در زمینی به مساحت یکهزار و ۷۰۰  مترمربع با اعتبار هشت میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
 
محسنی بندپی با بیان اینکه تمام برنامه ها برای برگزاری پرشور راهپیمایی ۲۲ بهمن مهیا است، افزود: با حضور پرشور مردم و حماسه آفرینی در دوم اسفندماه توطئه دشمنان نقش برآب خواهد شد و حضور مردم در انتخابات تضمین امنیت کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha