نیروی هوایی ارتش یکی از قدرتمندترین ناوگان‌های منطقه است

تهران - ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش امروز به خاطر تدابیر فرمانده کل قوا در تمامی حوزه‌ها قوی‌تر از گذشته، زنده و پویا آماده برای انجام هر ماموریتی است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرتیپ مهدی هادیان درباره تفاوت نیروی هوایی ارتش پس از ۴۱ سال اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران و روح خودباوری که در کالبد ملت دمیده شد شاهد پیشرفت‌های بزرگ هستیم.

امیر هادیان اظهار داشت: در سایه این پیشرفت نیروهای مسلح و ارتش به خصوص نیروی هوایی ارتش با سابقه طولانی در انقلاب و جنگ در سال‌های گذشته با همان روحیه جهادی و بنیه تخصصی حرکت بزرگی انجام داده و بسیار متفاوت از قبل است.

وی تصریح کرد: امروز نهاجا یکی از پرقدرت‌ترین ناوگان‌های منطقه است که در آن انواع جنگنده‌ها و بمب‌افکن‌ها برای ماموریت‌های مختلف وجود دارد و در کنار آن ناوگان ترابری و پهپادی فوق‌العاده‌ای هم داریم.

امیر سرتیپ هادیان با بیان این که امروز در حوزه تسلیحات صاحب بمب‌ها و موشک‌های هوشمند و دور ایستا هستیم، گفت: ما امروز شرایط بسیار ویژه‌ای داریم و به خاطر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در حوزه ارتقا توان رزم، آموزش و دکترین دفاعی بسیار متفاوت تر و قوی تر از گذشته هستیم که دوستان این را خوب می‌دانند و دشمنان در ارزیابی خود قرار می‌دهند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش بیان کرد: امروز کارکنان نیروی هوایی بر همان عهدی که در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ با امام راحل بستند استوار و ثابت قدم هستند، همه بدانند نیروی هوایی امروز زنده و پویا آماده برای انجام هر ماموریتی است.

وی درباره حضور جوانان در مراسم چهل و یکیمن سالگرد پیروزی انقلاب گفت: هر وقت به بزنگاه‌های انقلاب نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم هرگاه دشمن قصد کرده به نظام ضربه‌ای بزند این حضور ملت بوده که امید دشمن را به یاس تبدیل کرده و حضور نسل‌های سوم و چهارم با وجود این که انقلاب و جنگ را درک نکردند بسیار پرشور خواهد بود.

امیر هادیان در پایان با بیان این که خون شهدا در هر مقطع زمانی جاری است، خاطر نشان کرد: امروز حضور جوانان علیرغم همه تلاش‌های دشمن در حوزه جنگ نرم و اقتصادی در تمامی حوزه‌ها بیشتر شده و این نشان می‌دهد آرمان‌های انقلاب در نسل جدید نهادینه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha