۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۹:۱۶
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 83669895
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

خلق حماسه‌ای دیگر در گام دوم انقلاب

۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۹:۱۶
کد خبر: 83669895
خلق حماسه‌ای دیگر در گام دوم انقلاب

ارومیه- ایرنا- اقشار مختلف مردم آذربایجان‌غربی در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خود را برای خلق حماسه‌ای دیگر در نخستین راهپیمایی ۲۲ بهمن گام دوم انقلاب آماده کرده‌اند تا نسل جدید انقلاب نیز پایبندی خود را به آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب نشان دهند.

برف و سرما در مناطق مختلف این استان وجود دارد اما مردم با برنامه‌ریزی برای حضور گسترده در این راهپیمایی عزم خود را جزم کرده‌اند تا همچون ۴۰ سال گذشته بار دیگر پشتیبانی و پایداری خود را در مسیر آرمان‌های والای انقلاب اسلامی نشان دهند.

در حالی که تنها چند ساعت به راهپیمایی پرشور مردم در چهل ویکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی باقی مانده‌است، بسیاری از خانواده‌های استان در حال تمهید مقدمات حضور خانوادگی در این همایش عظیم پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و حضور امسال را متفاوت‌تر و با اهمیت‌تر از سال‌های گذشته می‌دانند.

«زیبا باقری» یکی از بانوان ارومیه‌ای که به گفته خودش در همه راهپیمایی‌های پس از انقلاب حضور داشته در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بسیاری از مردم دنیا به این راهپیمایی چشم دوخته‌اند، اظهار داشت: وظیفه ما این است که با حضور پرشور در این راهپیمایی، دوستان انقلاب را شاد و دشمنان آن را بیش از پیش مایوس کنیم.

این بانوی ارومیه‌ای افزود: مردم استان تا ساعاتی دیگر با مشت‌های گره کرده در مسیرهای برفی راهپیمایی حضور می‌یابند تا دشمنی خود را با دشمنان انقلاب فریاد بزنند.

وی با تسلیت چهلمین روز شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، ادامه داد: مردم ارومیه همچون ۴۰ روز گذشته با ابراز انزجار از سیاست‌های نظام سلطه و رفتار شنیع آنان در به شهادت رساندن سردار دلها، به میدان می‌آیند تا اعلام کنند راه سردار در گام دوم انقلاب با قدرت ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی آرزوی کم جمعیت بودن راهپیمایی‌ها را به گور خواهند برد و مردم به ویژه در ارومیه، در راهپیمایی ارمزو این موضوع را همچون گذشته ثابت می‌کنند.

وی بیان کرد: ما با همه اعضای خانواده خود اعم از فرزندانمان در این راهپیمایی شرکت می‌کنیم تا به دنیا اثبات کنیم در مسیر چهل‌ویکساله گذشته ایستاده‌ایم و در دهه‌های آینده نیز خواهیم ایستاد.

«فاطمه خیاطی» دیگر شهروند ارومیه‌ای نیز حضور در راهپیمایی روز جاری را جشنواره ابراز تعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: در این جشنواره با همه توان برای اقتدار کشورمان تلاش می‌کنیم و همه داشته‌های خود را برای اعتلای نظام به کار می‌گیریم.

وی اظهار داشت: دشمنان نمی‌دانند که ملت ایران در این راهپیمایی با قلبی آکنده از مهر و محبت نسبت به انقلاب شرکت می‌کنند و انقلاب را از آن خود می‌دانند و اجازه دست‌اندازی به این انقلاب و کیان اسلامی را نمی‌دهند.

وی بیان کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی با وجود ایجاد تنگنا برای مردم، خللی در دفاع از انقلاب اسلامی ایجاد نکرده و ما همه پشتیبان انقلاب و تابع فرمایشات رهبر معظم انقلاب هستیم.

این شهروند ارومیه‌ای تاکید کرد: ما اجازه دخالت بیگانگان در امور داخلی خانواده ۸۰ میلیونی خود را نمی‌دهیم؛ هرچند این خانواده مشکلاتی دارد که باید حل شود.

رضا صباحی یکی دیگر از شهروندان ارومیه‌ای نیز با اشاره به اینکه تا ساعتی دیگر در راهپیمایی چهل و یکم جشن انقلاب شرکت می‌کند، گفت: حتی مردمی که به هر دلیلی در راهپیمایی امروز حضور نخواهند داشت، هم پشتیبان واقعی نظام اسلامی هستند.

وی تاکید کرد: امسال حضور مردم پرشورتر خواهد بود و با توجه به اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی، مردم پیروی خود را از راه این شهید والامقام با حضور در راهپیمایی اعلام خواهند کرد.

وی اضافه کرد: من به شما قول می‌دهم راهپیمایی امروز یکی از به یادماندنی‌ترین راهپیمایی‌ها زیر بارش برف و در شرایط سرما خواهد بود که یکی از دلایل آن اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار دلهاست.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران ۴۱ سال با عزت و اقتدار ایستاده‌است و در سال‌های آینده نیز این عزت با حضور پرشور مردم، روزافزون خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌غربی نیز روز گذشته با صدور پیام مشترکی مردم استان را به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

در پیام مشترک «حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی» و «محمدمهدی شهریاری» که روز دوشنبه نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: یوم‌الله ۲۲ بهمن سرآغاز حکومت مجدد صالحان و سپیده‌روشن پیروزی و روز تجلّی افتخار، عزت، اقتدار و خودباوری ملّت بزرگ ایران است و گرامی‌داشت این روز سرنوشت‌ساز، تکریم و پاسداشت خون مطهر هزاران شهید سرافرازی است که برای به ثمر رسیدن انقلاب و کسب استقلال کشور از جان عزیز خود گذشتند.

در ادامه این پیام آمده است: «آغاز چهل‌ویکمین سال انقلاب شرایط متفاوتی با سال‌های گذشته دارد و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نمایش عظیم شوکت و اقتدار ایران اسلامی است که به سردمداران استکبار جهانی می‌فهماند هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت بزرگ ایران را از راه افتخارآمیز و روبه ‌پیشرفت خود بازدارد.

حضور حداکثری مردم در این حماسه ملی که با اربعین شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همراه است، همچون همیشه نشانگر پیوند ناگسستنی‌ ملت ایران با آرمان‌های والای حضرت امام راحل (ره)، مقام عظمای ولایت و شهدای والامقام خواهد بود.

به گزارش ایرنا راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال ساعت ۱۰:۳۰ امروز، سه‌شنبه همزمان با سراسر کشور در ارومیه و دیگر شهرهای آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha