۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۸:۳۶
کد خبر: 83670172
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰۰ ویژه برنامه قرآنی دهه فجر در استان یزد برگزار شد

یزد- ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد گفت: به مناسبت دهه فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب ، ۲۰۰ ویژه برنامه قرآنی در شهرها و روستاهای ۱۰ شهرستان‌ با مشارکت مردم و عمدتا جوانان استان برگزار شد.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این برنامه‌ها در قالب کرسی های تلاوت کلام وحی، گفتمان دینی، نشست‌های سبک زندگی قرآنی، تجلیل از فعالان این حوزه ، محفل های انس با کلام وحی ، صبحگاه قرآن ، جزء خوانی ، نشست‌های بصیرتی و برپایی نمایشگاه‌های قرآنی برگزار شد.

وی گفت: از جمله برنامه‌های شاخص می توان از برگزاری هشت محفل انس با قرآن با حضور سیدمحمدجواد حسینی قاری بین المللی قرآن ، اجرای طرح ۱۰ شب ۱۰ کرسی تلاوت قرآن کریم و  مسابقات یاد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار کرد: برنامه‌ها در فضایی معنوی و با حضور قاریان بین‌المللی و استان در تکایا، مساجد، پایگاه‌های بسیج و امامزادگان استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه آموزه‌های قرآنی استوار است، ادامه داد: تبیین دستاوردهای نظام در ۴۱ سال گذشته در بخش های مختلف به ویژه در حوزه فعالیت‌های قرآنی باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
این مسوول فرهنگ دینی استان اظهارداشت: جذب نوجوانان و جوانان به قرآن و آموزه‌های قرآنی و تبیین آرمان‌های انقلاب منطبق با آیات قرآن کریم مهمترین هدف در برنامه‌های بزرگداشت ایام الله دهه فجر است.

برنامه‌های سالگرد انقلاب از ۱۲ بهمن با ۶ هزار برنامه در یزد آغاز شد و با برگزاری مراسم راهپپمایی  در ۹۰ نقطه شهری و روستایی در استان یزد پایان می یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha