استاندار کردستان:‌ مردم با حضور خود موجب ناامیدی دشمنان شدند

سنندج ‌- ایرنا - استاندار کردستان گفت:‌ مردم امروز همچون همیشه در صحنه بودند و با حضور خوب خود موجب نا امیدی دشمنان شده است.

بهمن مرادنیا روز سه‌شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن سنندج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان خواب‌های زیادی می‌بینند اما مردم خواب و خیال همه آنها را با حضور خود نقش برآب و آنها را ناامید می‌کنند.

وی با بیان اینکه این حضور گسترده نشان داد مردم برغم مشکلات اقتصادی همچنان پای انقلاب، نظام و آرمان های آن ایستاده اند، افزود: امروز همه از هر قشری آمدند تا ثابت کنند جدایی بین ملت و انقلاب وجود ندارد و تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه میان ملت و نظام در اراده و ت صمیم مردم اثری ندارد.

مرادنیا یادآور شد: کمتر از ۱۰ روز دیگر باید منتشر خلق حماسه ای باشکوه و حضور حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با شیم که اطیمنان داریم مردم مثل امروز در دوم اسفند نیز مشارکت بالای سیاسی خود را در پای صندوق های رای به نمایش می گذارند.   

نماینده مردم کردستان مجلس خبرگان رهبری نیز در حاشیه این راهپیمایی در جمع خبرنگاران گفت: حضور گسترده امروز مردم پیام بسیار بزرگی به جهان است که بدانند ملت انقلابی از اول انقلاب در صحنه بوده و اکنون پس از ۴۱ سال همچنان استوار و ثابت قدم از انقلاب و نظام خود حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

ماموستا فایق رستمی اضافه کرد:‌ این حضور پیام مودت، رحمت، انسجام، اتحاد ملت است و نشان می‌دهد ما در همه شرایط در صحنه‌های دفاع از انقلاب حاضر هستیم و هیچ وقت پشت نظام مان را خالی نمی‌کنیم تا خواب دشمن برای ایجاد تفرقه تعبیر شود.

وی با اشاره به تقارن راهپیمایی ۲۲ بهمن با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی یادآور شد: یاد و خاطره این سردار رشید همیشه در دل مردم زنده است چون او کسی بود که امنیت را در منطقه گسترش داد و نه تنها مسلمانان بلکه همه ملت‌های جهان باید قدردان زحماتش باشند.

از ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن جمهوری اسلامی تا ۲۲ بهمن روز اعلام پیروزی انقلاب اسلامی به نام دهه فجر نامگذاری شده و مردم ایران اسلامی همه ساله در ۲۲ بهمن با راهپیمایی در شهرهای مختلف این روز را جشن می‌گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha