۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۳۲
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 83670801
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، سیلی به دشمنان نظام بود

شاهرود - ایرنا - رئیس دادگستری شهرستان میامی گفت : حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسداشت فداکاری شهدا و سیلی محکمی به دشمنان نظام بود.

حجت الاسلام والمسلمین رضی پارسامنش روز سه شنبه در آیین گرامیداشت ۲۲بهمن در مسجد جامع میامی افزود : مردم با حضور باشکوه خود امنیت، اقتدار ،استقلال و آزادی را تضمین کرده و اوج عزت و اقتدار ایران را به دشمنان نظام نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه پشتیبانی از ولایت فقیه ضروری است اظهار داشت : عظمت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر پیروی از رهبری است ،  مسئوولان نظام هم باید در خدمتگذاری به مردم کوتاهی نکنند.

رئیس دادگستری شهرستان میامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ منطقه محسوب می‌شود، افزود : دشمنان بدنبال براندازی نظام اسلامی هستند،اما پس از ۴۱ سال مردم با قدرت در برابر دشمنان ایستاده‌ و اجازه توطئه‌ به آنان را نخواهند داد.

پارسامنش ادامه داد : دشمنان به تصور خود می‌خواستند با  شهادت  سپهبد شهید قاسم سلیمانی مقاومت در منطقه را نابودکنند اما وحدت مردم کشورهای اسلامی  بیش از گذشته شد.

وی به تلاش دشمنان برای القای ناامیدی به نسل آینده اشاره و  تصریح کرد : آینده روشنی در انتظار جوانان خواهد بود ، باید به مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان ادامه داد.

رئیس دادگستری شهرستان میامی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ضرورت دارد،گفت : رای مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضربه مهلکی بر دشمنان نظام است.

در این مراسم، قطعنامه پایانی قرائت و راهپیمایان با شعارهای الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسراییل، آن را تایید و بر مقابله با دشمنان و وفاداری به نظام جمهوری اسلامی را تاکید کردند.

مراسم چهلمین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی نیز بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۲۳ نقطه از شهرستان میامی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha