۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 2089
کد خبر: 83670863
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سمنانی‌ها فجر دیگری آفریدند

۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۴۰
کد خبر: 83670863
سمنانی‌ها فجر دیگری آفریدند

سمنان- ایرنا- مردم ولایتمدار استان سمنان با حضور پررنگ و پرشور و خلق حماسه‌ای باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ فجری دیگر آفریدند.

مردم استان سمنان با وجود برودت هوا و سرمای بی‌ سابقه در امروز سه شنبه، همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در ۷۰ نقطه از این استان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را پرشورتر از هر سال برگزار کردند.

در راهپیمایی‌های یوم الله ۲۲ بهمن استان سمنان، حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان استانی و نیز اصحاب رسانه به منظور پوشش و انعکاس هر چه بهتر حماسه فجرآفرینان بارز بود.

مردم استان سمنان به خوبی نشان دادند که دهه فجر تجسم اراده فولادین ملت ایران اسلامی است و این روز را به عنوان مظهر اقتدار به نمایش گذاشتند.

مردم سلحشور و انقلابی استان سمنان بار دیگر در کنار حماسه‌آفرینی، یاد و خاطره‌ شهدای والا و رهبر کبیر انقلاب را زنده نگهداشتند.

با اتمام سخنرانی سخنران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بیانیه ای در حمایت از آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری قرائت شد و مردم استان سمنان انزجار خود از دشمنان دیرینه نظام جمهوری اسلامی را با آتش‌زدن پرچم استکبار جهانی و رژیم غاضب صهیونیستی نشان دادند.

گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرهای غرب استان شامل گرمسار و آرادان حاکیست جمعیت پرشور تر از هر سال در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده است.

در مرکز استان نیز مردم سرخه، سمنان و مهدیشهر با وجودی که سرمای شدید هوا برای خیلی از آن ها شاید آزار دهنده بود آتش عشق خود به انقلاب را نشان دادند و گرمابخش راهپیمایی شدند. در لحظاتی از راهپیمایی بارش برف نیز جلوه زیبایی به مراسم داده بود.

در شرق استان نیز شاهد حماسه آفرینی مردم بودیم و از دامغان تا شاهرود و میامی، مردم عشق و ارادت خود را به آرمان های بنیانگذار انقلاب نشان داده و با منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تجدید بیعت کردند.

تصاویر پر تعداد سپهبد شهید جاج قاسم سلیمانی نیز در دستان هزاران نفر از مردم استان رخ نمایی می کرد و جملگی شرکت کنندگان بر ادامه راه مقاومت تاکید کردند.

اخبار مرتبط