سید حسین محمدی روز جمعه در پیگیری خبرنگار ایرنا پیرامون وضعیت خدمات رسانی افزود : هر روز در شرایط عادی هم دهها نفر از مردم شهرستان برای امور مختلف به اداره برق مراجعه می کنند اما تجمعی اعتراضی در مورد خدمات دهی نداشته ایم و دو روز قبل هم دو خانم با پرخاش در مقابل اداره برق لاهیجان قصد فضاسازی و تحریک مراجعه کنندگان را داشتند که کسی به آنها واکنش نشان نداد.
وی اظهار کرد : در پی بروز مشکلات اخیر با استفاده از ظرفیت های شهرستان و نیز کمک استان در تلاش هستیم تا مشکل مردم رفع شود.
وی خاطرنشان کرد: در پی این بارش ها و قطعی برق و پارگی کابلها هر روز حجم زیادی از مردم به این اداره مراجعه و نیروهای این اداره و نیروهای کمکی در همکاری متقابل با مردم سعی می کنند که مشکلات آنها را رفع نمایند.
وی اظهارداشت: مردم مشکل داشتند و حجم تلفن ها و مراجعه کنندگان زیاد بود که بعضی موقع ها هم ممکن است براثر شلوغی خط و ترافیک و حجم کاری، پشت خط تلفن معطل شدند اما ماموران این اداره بطور شبانه روزی درصدد پاسخگویی و انجام کارها بصورت عملیاتی هستند.
محمدی گفت:هم اکنون چندین اکیپ از شهرستان های مختلف در این شهرستان مستقر بوده و در همکاری با ماموران شهرستان در رفع نواقص برق وحل مشکلات مردم فعالیت می کنند.
وی تاکید کرد: شبکه برق شهرستان قدیمی و فرسوده است و در هنگام بحران ها با مشکل مواجه می شود.
رییس اداره برق شهرستان لاهیجان یادآورشد: از روز گذشته برق حوزه شهری لاهیجان اعم از شهر لاهیجان، رودبنه و ناصر کیاده برقرار شده است وهم اکنون تعدادی از مشترکین برق براثر ریزش برف از دامنه ساختمان ها با قطعی و پارگی کابلها مواجه هستند که اکیپ ها درصدد برطرف کردن آن هستند.
وی اظهارداشت: در بخش روستایی هم ۸۰درصد برق برقرار شده است و حجم خسارت در روستاها خیلی بالاست و رسیدگی به این امر مستلزم بازگشایی معابر می باشد که در حال حاضر معابر اصلی باز است و معابر فرعی هم باید باز شود تا مشکل حل گردد.
وی تصریح کرد : در این میان همکاران ما منتظر نمی مانند و با پای پیاده عازم این مناطق می شوند و سعی می کنند مشکلات را رفع نمایند.
لاهیجان با ۲ بخش مرکزی و رودبنه در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
این شهرستان بیش از یکصد هزار مشترک دارد و طول شبکه آن نیز افزون بر یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر است.
نظر شما