تلاش حریف آمریکایی «یزدانی» برای کسب سهمیه المپیک

تهران - ایرنا - «دیوید تیلور» دارنده مدال طلای پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۸ و از حریفان جدی «حسن یزدانی» در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در قاره آمریکا در وزن ۸۶ کیلوگرم به روی تشک خواهد رفت.

«دیوید تیلور» قهرمان سال ۲۰۱۸ کشتی آزاد جهان در وزن ۸۶ کیلوگرم که به دلیل مصدومیت حدود ۸ ماه از میادین کشتی دور بود در رقابت‌های گزینشی المپیک قاره آمریکا حضور خواهد یافت.

تیلور تاکنون ۲ مرتبه و در جام جهانی سال ۲۰۱۷ کشتی آزاد در کرمانشاه و همچنین در رقابت‌های جهانی سال ۲۰۱۸ بوداپست مجارستان موفق به شکست «حسن یزدانی» شده است. به نظر نمی‌رسد که تیلور کار چندان سختی را برای کسب سهمیه المپیک داشته باشد.

از همین الان باید او را جدی‌ترین رقیب یزدانی در بازی‌های المپیک توکیو دانست. با توجه به اینکه تیلور در رقابت‌های جهانی سال ۲۰۱۹ غیبت داشت و امتیاز رنکینگ را ندارد، احتمال رویارویی این ۲ آزادکار عنوان‌دار در همان مراحل مقدماتی پیکارهای کشتی آزاد در بازی‌های المپیک نیز زیاد است. این ۲ آزادکار در رقابتهای جهانی سال ۲۰۱۸ در مجارستان در همان مبارزه نخست به مصاف یکدیگر رفتند که با شکست غیرمنتظره یزدانی همراه بود.

رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آمریکا روزهای ۲۳ تا ۲۵ اسفندماه در شهر اتاوا کانادا برگزار می‌شود.

بر این اساس ترکیب تیم ملی کشتی آزاد آمریکا که در ۴ وزن نتوانسته است سهمیه المپیک را کسب کند در این مسابقات به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: داتون فیکس

۶۵ کیلوگرم: زاین رترفورد

۸۶ کیلوگرم: دیوید تیلور

۱۲۵ کیلوگرم: نیک گویازدوفسکی
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha