این میزگرد با حضور حجتالله شیروانی دانشآموخته مقطع کارشناسی ارشد علوم سیاسی، سیدحسین نژادحسینی معاون فرهنگی و رسانهای ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، میثم محمودیان فعال رسانهای و صادق صدرینژاد مدیر تبلیغات و فعال شبکه اجتماعی برگزار شد.
بررسی موضوع اهمیت تبلیغات میدانی در عرصه انتخابات، باید و نبایدهای تبلیغاتی براساس قانون انتخابات، آسیبشناسی و بررسی فرصتها و تهدیدهای تبلیغات در رسانههای مکتوب و شبکههای اجتماعی و تغییر رویکردهای تبلیغاتی در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی از مهمترین محورهای مورد بررسی در این میزگرد بود.
کارشناسان حاضر در این میزگرد تاکید کردند؛ تبلیغات حق طبیعی نامزدهای انتخاباتی است اما در هر دوره از انتخابات روشهای جدیدی در حوزه تبلیغات بروز و ظهور پیدا میکند به نحوی که امروز رسانههای مکتوب کارکردهای گذشته خود را از دست دادهاند و فضای مجازی از گستردگی و جامعیت بیشتری برخوردار شده است.
این کارشناسان عنوان کردند؛ با وجود گستردگی و فرصتهایی که فضای مجازی در امر تبلیغات در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار داده اما با چالشهایی مواجه است که نیازمند بررسی آسیبشناسانه است.
مشروح این میزگرد به زودی بر روی سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به نشانی www.irna.ir در اختیار مخاطبان قرار میگیرد.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال برگزار میشود.
نظر شما