۴۴ داوطلب انتخاباتی درهرمزگان برای پنج کرسی مجلس رقابت می‌کنند

بندرعباس- ایرنا- ۴۴ داوطلب انتخاباتی در استان هرمزگان از صبح امروز جمعه دوم اسفندماه برای دریافت پنج کرسی مجلس یازدهم شورای اسلامی باهم رقابت می‌کنند.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: از این تعداد، ۲۵ نفر درحوزه انتخابیه مرکزی شامل بندرعباس، قشم، حاجی آباد وبوموسی برای دریافت سه کرسی مجلس باهم رقابت دارند.
سعید ناجی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: همچنین ۱۰ نفر در حوزه غرب هرمزگان شامل بندرلنگه، بستک و پارسیان برای یک کرسی و ۹ نفر در حوزه شرق هرمزگان شامل میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد برای یک کرسی وارد عرصه رقابت نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند.
وی بیان داشت:  یک میلیون و ۱۷۴ هزار و ۱۶۴ نفر از جمعیت یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفری هرمزگان واجد شرایط رای دادن هستند که ۷۲ هزار و ۴۰۲ نفر از این تعداد رای اولی می‌باشند.
رییس ستاد انتخابات هرمزگان اظهارداشت: تعداد ۹ هزار نفر عوامل اجرایی هم اکنون کار برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در این استان برعهده دارند.
ناجی با اشاره به اینکه کار رای گیری در یکهزار و ۳۱۸ شعبه اخذ رای در هرمزگان انجام می‌شود، یادآورشد: نمایندگان فرمانداران نیز در شهرستان‌های این استان در تمام شعبه‌های تعیین شده و همچنین بازرسان و هیات نظارت نیز بر روند برگزاری انتخابات نظارت کافی دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha