۳ اسفند ۱۳۹۸، ۲۳:۲۸
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 83686396
T T
۰ نفر

پروندهٔ خبری

بلاتکلیفی دانشجویان استان سمنان در مورد تعطیلی دانشگاه‌ها

سمنان- ایرنا- تعطیلی دانشگاه‌های استان سمنان به منظور پیشگیری از ویروس کرونا در حالی دانشجویان را در بلاتکلیفی فرو برده است که برای فردا و دوشنبه مهدهای کودک و مدارس استان تعطیل شده است.

تعداد زیادی از دانشجویان استان روز شنبه با ارسال پیام هایی به خبرگزاری ایرنا سمنان عنوان کردند که در مورد تعطیلی دانشگاه های این استان هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

برخی دانشجویان نیز عنوان کردند که در دانشگاه شایعه شده است که حضور دانشجویان در کلاس های درس اختیاری است.

خبرنگار ایرنا موضوع را از مدیران روابط عمومی چند دانشگاه استان پیگیری کرد و آنان عنوان کردند در روزهای یکشنبه یا دوشنبه هفته جاری در مورد تعطیلی دانشگاه ها تصمیم گیری می شود.

چند مورد مشکوک به کرونا در سمنان وجود دارد

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: چند مورد مشکوک به کرونا ویروس در استان وجود دارد که آمار قطعی آن بعد از تایید آزمایش به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

نوید دانایی شامگاه شنبه در گفت و گوی زنده تلویزیونی بدون اشاره به تعداد افراد مشکوک مبتلا به این بیماری، اظهار داشت: موارد محدودی از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در استان سمنان وجود دارد و اقدامات لازم برای بررسی دقیق به آزمایشگاه‌های ویژه ارسال شده است.

وی ادامه داد: تاکنون آزمایش هیچ یک از افراد مشکوک به کرونا در سمنان مثبت نبوده است و نتایج موارد مشکوک فعلی نیز به محض مشخص شدن به اطلاع عموم می‌رسد.

تعطیلی مهدهای کودک و بلاتکلیفی کارمندان زن

در حالی که مهدهای کودک و مدارس استان سمنان برای فردا یکشنبه و روز دوشنبه هفته جاری تعطیل شده است هنوز استانداری سمنان تصمیمی در قبال کارمندان زن دارای فرزند اتخاذ نکرده است.

اخبار مرتبط