۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۴۸
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 83688317
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سه واحد تولیدی در کردستان برای تولید ماسک اعلام آمادگی کردند

سنندج - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از اعلام آمادگی سه واحد تولیدی در استان برای تولید ماسک پزشکی خبر داد و گفت: واحد تولیدی در سقز ۲۰ هزار عدد ماسک را به َطور رایگان در بین مردم توزیع کرده است.

محمد دره وزمی روز سه شنبه در سی و دومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت : از جمله برنامه های سازمان برای ایام پایان سال تامین و توزیع کالاهای اساسی، تامین میوه شب عید، فروش فوق العاده، برپایی نمایشگاه بهاره و طرح تشدید نظارت بازار است. 

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۱۲۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب در استان خریداری شده است، اضافه کرد: تمام پرتقال خریداری شده و ۱۹۳ تن سیب خریداری شده وارد استان شده است. 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه توزیع میوه های شب عید با کمک شهرداری و اتحادیه میوه فروشان انجام می شود، افزود: این میزان میوه در حدود ۹۰ غرفه در استان و ۳۰ غرفه در سنندج عرضه میشود. 

دره وزمی با اشاره به اینکه میوه ها در چهار سردخانه استان نگهداری می شود، گفت:  تسهیلات خرید میوه شب عید  به همت سازمان تعاون روستایی و بانک های ملی، تجارت و کشاورزی، ملت در استان تامین شده است. 

وی اعلام کرد: ۵۶۰ واحد صنفی در استان برای فروش فوق العاده اعلام آمادگی کردند. 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در ارتباط با تامین ماسک اظهار داشت : چند واحد در استان اقدام به تولید ماسک می کنند که واحد سقز به طور رایگان ۲۰ هزار عدد ماسک را رایگان توزیع کرده است. 

دره وزمی یادآور شد : در سنندج و قروه هم واحدهایی برای تولید ماسک ارتباط آنها را با دانشگاه علوم پزشکی استان برقرار کردیم تا  مشکلی  از این لحاظ نداشته باشیم. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha