«سهراب مرادی» در مسابقات غرب آسیا وزنه می‌زند

تهران- ایرنا- علیرغم آنکه پیش از این اعلام شده بود «سهراب مرادی» به مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری غرب آسیا در امارات نخواهد رفت اما او قرار است در این پیکارها برای افزایش رنکینگی المپیکی خود به روی تخته برود.

مسابقات وزنه‌برداری گزینشی المپیک غرب آسیا روزهای ۶ تا ۱۰ اسفند در کشور امارات برگزار می‌شود. در این مسابقات تیم ایران با سه وزنه‌بردار در بخش مردان و چهار وزنه‌بردار در بخش زنان حضور دارد.

«سهراب مرادی» شاخص‌ترین چهره حاضر در مسابقات است. او که در 6 ماه دوم سال تنها در مسابقات گزینشی سوئیس وزنه زد باید در امارات وزنه بالایی بزند تا شانس رسیدن به جمع نفرات برتر برای کسب سهیمه المپیک توکیو را داشته باشد.

«علی هاشمی» و «رضا بیرالوند» ۲ وزنه‌بردار دیگر ایران هستند که به مسابقات غرب آسیا خواهند رفت. «کیانوش رستمی» از حضور در این مسابقات انصراف داد و در گزینشی المپیک که در کلمبیا برگزار می‌شود شرکت می‌کند.

گفته می‌شود به خاطر شیوع ویروس کرونا «سهراب مرادی» به همراه «محسن بیرانوند» دبیر فدراسیون زودتر از سایر وزنه‌برداران به امارات اعزام شده‌اند.

«محمدحسین برخواه» سرمربی تیم ملی مردان و «اکبر خورشیدی» مربی تیم زنان ایران را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

سطح مسابقات وزنه‌برداری غرب آسیا نقره‌ای است. مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر فروردین ۱۳۹۹ در ازبکستان برگزار می‌شود سطح طلایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha