۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 2971
کد خبر: 83690845
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

 هفت نفر دیگر از کشتی مسافری کرونایی در ژاپن به روسیه منتقل شدند

مسکو - ایرنا - هفت تبعه دیگر روسیه از کشتی مسافری دایموند پرینسس در ژاپن که کرونا در آن پیدا شده بود به روسیه منتقل شدند.

استانداری استان پریموریه در منطقه خاور دور روسیه روز چهارشنبه در بیانیهای در پایگاه اینترنتی خود نوشت: هفت تبعه روسیه که در کشتی دایموند پرینسس قرار داشتند به بندر ولادی واستوک منتقل شده و در شرایط قرنطینه در بیمارستان بیماریهای عفونی نگهداری می‌شوند.

در بیانیه با اشاره به اینکه از این افراد آنالیزهایی برای شناسایی کرونا گرفته شده، آمده است: این افراد تحت مراقبت های پزشکی و تحت کنترل سازمان پیشگیری از بیماریهای واگیر روسیه (روس پاترب نادزور) قرار دارند.  

حال عمومی این افراد خوب گزارش شده و هیچ گلایه ای از وضع خود ندارند و درجه حرارت بدن آنها هم در شرایط عادی است. 

پیشتر نیز هشت نفر از اتباع روسی از کشتی دایموند پرینسس در ژاپن به روسیه منتقل شده و سه نفر از آنها به بیماری کرونا مبتلا هستند.

انتقال این افراد با هواپیمای وزارت موقعیت های اضطراری روسیه و با هماهنگی وزارت خارجه و سفارت روسیه در ژاپن و مشارکت متخصصان سازمان پیشگیری از بیماریهای واگیر و پزشکان روس انجام گرفت.

این افراد ۱۴روز در شهر کازان پایتخت جمهوری تاتارستان در یک مرکز ویژه بیماریهای عفونی که همه شرایط برای زندگی فراهم شده است، در قرنطینه بسر خواهند برد.  

کرونا دستکم ۶۹۱ نفر ازسرنشینان کشتی دایموند پرینسس را آلوده کرده و چهار مورد مرگ گزارش شده است. مقام های ژاپنی این کشتی را به مدت دو هفته در بندر یوکوهاما ایزوله کردند.  تلاش ها برای قرنطینه  کردن این کشتی باعث شد که ویروس کرونا بسرعت در بین مسافران گسترش یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha