باغ‌های گردشگری و اقامتگاه‌های مسافری سامان تا اطلاع بعدی تعطیل است

شهرکرد- ایرنا- فرماندار سامان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، پذیرش و اقامت مسافر در باغ‌های گردشگری و مراکز اقامتی این شهرستان تا اطلاع بعدی ممنوع و این پذیرش به زمان دیگری موکول شده است.

کمال اکبریان چالشتری روز پنجشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه برای مبارزه با ویروس کرونا، تمامی باغ‌های گردشگری و اقامت‌گاه‌های مسافر شهرستان سامان تا اطلاع بعدی تعطیل است.

وی افزود: به‌ همین منظور، با افراد متخلف در این حوزه برخورد جدی و قانونی انجام خواهد شد.

اکبریان چالشتری تصریح کرد: اسکان و حضور مسافران و افراد از سایر استان‌های کشور در شهرستان سامان در روزهای اخیر، شایعه است.

وی یادآور شد: یک تیم متشکل از شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سامان با همکاری بخشداران، شهرداران و دهیاران این شهرستان در حال انجام اقدامات نظارتی در این زمینه هستند.

اکبریان چالشتری اظهار داشت: شورای اسلامی شهر سامان برای  متقاعد کردن مردم به‌ منظور پرهیز از برگزاری مراسم مربوط به ختم متوفیان، تلاش گسترده‌ای کرده که قابل قدردانی است.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی‌ماه) در چین شروع شد، به تعدادی از کشورهای جهان نیز سرایت کرده است.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از دست دادن‌های مکرر از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.

سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha