۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 83696975
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ورودی مجتمع گردشگری اقامتی زاگرس سامان بسته شد

۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۵۲
کد خبر: 83696975
ورودی مجتمع گردشگری اقامتی زاگرس سامان بسته شد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار سامان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، ورودی و خروجی مجتمع گردشگری اقامتی زاگرس سامان بسته شد.

کمال اکبریان چالشتری روز یکشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، با تصمیم اعضای شورای تامین شهرستان سامان پذیرش و اقامت مسافر در باغ‌های گردشگری و مراکز اقامتی این شهرستان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی افزود: تا زمان رفع ممنوعیت پذیرش و اقامت مسافر در شهرستان سامان حتی مالکان باغ‌های گردشگری و مراکز اقامتی نیز حق ندارند در این مکان‌ها حضور یابند.

اکبریان چالشتری تصریح کرد: در همین راستا با افراد متخلف در این حوزه برخورد جدی و قانونی انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: یک تیم با عضویت اعضای شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سامان با همکاری بخشداران، شهرداران و دهیاران این شهرستان در حال انجام اقدامات نظارتی در این زمینه هستند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی‌ماه) در چین شروع شد، به تعدادی از کشورهای جهان نیز سرایت کرده است.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از دست دادن‌های مکرر از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.

سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha