۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 83698064
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رهایی سه نفر محکوم به قصاص از چوبه‌دار در دزفول

۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹
کد خبر: 83698064
رهایی سه نفر محکوم به قصاص از چوبه‌دار در دزفول

دزفول - ایرنا - رئیس دادگستری دزفول گفت: سه نفر از محکومان به قصاص در شهرستان دزفول با همت و تلاش اعضای شعبه ۱۲ ویژه قتل شورای حل اختلاف این شهرستان و جلب رضایت اولیای دم از چوبه‌دار رها شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شوراهای حل اختلاف استان خوزستان، محمدیار ممبینی رئیس دادگستری دزفول با اعلام این خبر، رسالت ذاتی شورای حل اختلاف را توسعه و ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه عنوان کرد و افزود: خوشبختانه اعضای شعبه ۱۲ ویژه قتل شورای حل اختلاف دزفول با حضور در زندان سپیدار اهواز توانستند رضایت اولیای دم را کسب و این محکومان را که سالها به جرم قتل زندانی بودند از چوبه دار رها کنند.

وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی اعضای شورای حل اختلاف دزفول در مختومه کردن پرونده‌های مهم با ایجاد صلح وسازش اظهار داشت: با توجه به بافت عشایری شهرستان دزفول اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان از بدو تاسیس تاکنون در زمینه حل اختلافات تلاش فراوانی کرده‌اند.

رییس دادگستری دزفول افزود: بیشتر پرونده‌های ارجاع شده به شورا با جلب رضایت طرفین به صلح و سازش ختم شده‌اند و امید است این شورا به بهترین شکل مورد حمایت بیشتر معنوی و مادی قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha