۳۸ خدمت اداره کل استاندارد کرمانشاه به صورت الکترونیکی انجام می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۳۸ خدمت این اداره کل به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا همشریان را از مراجعه حضوری به این اداره بی‌نیاز کرده‌ایم.

محمودرضا نیازی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از مردم درخواست داریم برای کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا از مراجعات غیرضروری اداری خود بکاهند و این اداره کل در راستای تسریع و تسهیل کار مراجعین، از تمام ظرفیت و توان خود استفاده می کند.

وی افزود: خوشبختانه با تمهیدات انجام شده مراجعات به این اداره کل به حداقل ممکن در روز رسیده است و خدماتی همچون صدور تاییدیه‌های آسانسور، صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد، تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت در واحدهای تولیدی، صدور مجوز کالاهای صادراتی و وارداتی و ... به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

نیازی اظهار داشت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و پیرو توصیه‌های وزارت بهداشت، این اداره کل به فعالیت های پیشگیرانه و اطلاع رسانی را در راستای حفظ سلامت کارکنان و مراجعین انجام داده است.
مدیرکل استاندارد کرمانشاه گفت: این اداره کل اواسط بهمن ماه و آغاز احتمال وجود ویروس کرونا در کشور، تبلیغات محیطی و نصب بنرهای رعایت نکات بهداشتی خود را شروع کرده و به صورت مستمر بر رعایت توصیه های بهداشتی تاکید کرده است.
وی بیان کرد: ساختمان این اداره کل به صورت مستمر ضد عفونی و محلول پاشی می شود و همچنین در راستای به حداقل رساندن انتقال ویروس سرویس‌های بهداشتی، دستگیره های درب تمام اتاق ها به صورت مستمر ضد عفونی وگندزدایی می شود.
نیازی گفت: این اداره کل با خرید دستگاه تب سنج (ترمو متر) و انجام روزانه تست دمای بدن همکاران و مراجعین محترم جهت اطلاع از علائم وجود بیماری، اقدام مهم و پیشگیرانه‌ای را جهت اطلاع از افراد مبتلا به ویروس انجام داده و در صورت وجود تب و موارد مشکوک سریعا مراکز بهداشتی و درمانی را جهت اطلاعات بیشتر در میان خواهد گذاشت.
وی در پایان تاکید کرد: مراجعه کنندگان محترم درحوزه استاندارد جهت ارتباط با اداره کل استاندارد استان کرمانشاه می‌توانند با شماره تلفن چهار رقمی ۴۵۱۷ تماس و یا جهت اطلاع از ۳۸ خدمت ارائه شده در بستر دولت الکترونیک این اداره کل به پایگاه اینترنتی Kermanshah.isiri.gov.ir مراجعه کنند.