۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۴۲
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 83701860
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار بروجن:مشارکت اجتماعی برای پیشگیری از کرونا تقویت شود

شهرکرد- ایرنا- فرماندار بروجن گفت: مشارکت اجتماعی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان اجتناب ناپذیر است و این سرمایه اجتماعی در این راستا تقویت شود.

به گزارش روز پنجشبه،مسعود ملکی در شورای تامین شهرستان بروجن تاکید کرد: مقابله با ویروس کرونا یک موضوع فراگیر است که مشارکت آحاد جامعه برای پیشگیری از شیوع و ابتلا به آن ضروری است.
وی افزود:رعایت بهداشت فردی، همراهی با دستگاه‌های اطلاع‌رسانی و جلوگیری از پخش شایعات جزو مهمترین وظایف عموم جامعه در پیشگیری از شیوع و ابتلا به ویروس کرونا است.
ملکی تصریح کرد: فعالیت تالارها، کافی نت‌ها، گیم نت‌ها، باشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها، اماکن آموزشی و فرهنگی شهرستان بروجن با هدف جلوگیری از اجتماع مردم و پیشگیری از شیوع کرونا متوقف خواهد شد.
وی ارایه آموزش روش‌های پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا در روستاها را ضروری دانست و اظهار داشت: در این راستا از ظرفیت دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها بهره‌گیری شود.
فرماندار بروجن یادآور شد: شهرداری‌ها برای ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی شامل پاساژها، مجتمع‌های تجاری، آرامستان، پایانه مسافربری، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها و همچنین وسایل حمل و نقل عمومی، اماکن گردشگری و زیارتی اقدام کنند.
وی با تاکید بر لزوم توجه نانوایی به اصول بهداشتی گفت: متصدیان نانوایی‌ها ملزم به رعایت اصول بهداشتی در هنگام انجام کار هستند.
ملکی تاکید کرد:با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف محوله، برنامه‌های پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به خوبی اجرایی می‌شود.
به گزارش ایرنا، پس از ۱۱ روز از شیوع ویروس کرونا در کشور، روز دوشنبه ۱۲ اسفند نخستین مورد مثبت ابتلا به این ویروس در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد.
شست‌وشوی مداوم دست‌ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی و خودداری از دست دادن‌های مکرر مواردی است که از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.
بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha