راه‌اندازی خط ۶ سامانه ۱۳۷ برای پاسخگویی درباره کرونا

تهران-ایرنا-خط ۶ سامانه ۱۳۷ویژه ارتباطات شهروندان با مراکز شهرداری تهران در خصوص ابتلا به ویروس کرونا راه‌اندازی شد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، براساس هماهنگی‌های به عمل آمده توسط اداره کل سلامت شهرداری با سامانه ۱۳۷ و سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران خط ۶ سامانه ویژه‌ ارتباط مردمی درخصوص تسهیل فرایند ارتباط با مدیریت شهری در خصوص بیماری کرونا راه‌اندازی شده است.

این خط ویژه ارتباطی در زمینه‌های «ارائه پیشنهادات و انتقادات و ایده‌ها»، «ثبت درخواست اعطای اقلام و ملزومات» و «ثبت‌نام از داوطلبان برای اهدای اقلام و ملزومات» فعالیت خواهد کرد.

شهروندان تهرانی می‌توانند در هر یک از این بخش‌ها، با خط ۶ سامانه ۱۳۷ (سامانه جامعه ارتباطات مردمی با مدیریت شهری) تماس بگیرند و مطالب درخواستی یا گزارشی خود را که مرتبط با ابتلا به ویروس کرونا و مقابله با شیوع آن است، ارائه دهند.

ویروس کرونا که با عنوان رسمی «کووید-۱۹» از ۱۲ دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شیوع یافت، تاکنون ۹۱ هزار و ۳۱۸ نفر را در دنیا آلوده و مبتلا کرده است.   از این تعداد ۳هزار و ۱۳۱ نفر جان خود را به علت این بیماری از دست داده‌اند و ۴۸ هزار و ۲۹۱ نفر بهبود یافته‌اند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی‌ تاکنون مجموع ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۲هزار و ۹۲۲ نفر و فوت ناشی از کرونا نیز به ۹۲ نفر رسیده است. ۵۵۲ نفر در مجموع بهبود یافته‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha