۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۰۶
کد خبرنگار: 2233
کد خبر: 83701986
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مبارزه با شعله های نامرئی کرونا در صومعه سرا ادامه دارد

رشت _ ایرنا _ با انتشار ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز در برخی مناطق گیلان از جمله صومعه سرا شهرستان مهم کشاورزی استان افرادی همچنان در صف مقدم به مبارزه با این ویروس مشغولند.

رسول اندرز مسوول خدمات آتشنشانی صومعه سرا به خبرنگار ما  گفت : مأموران آتش نشانی همیشه در  تلاش  برای عدم گسترش شعله های مرگ بوده اند خواه شعله های آتش خواه ویروس نامریی چون کرونا.
وی اظهار داشت:  مصونیت در برابر آسیب های ناشی از حوادث، اعم از طبیعی و غیرطبیعی وظیفه ای ست که برعهده ما قرار گرفته و در این راستا تمامی کارکنان آتش نشانی آماد گی کامل برای ارائه این خدمات تا اعلام کنترل کامل ویروس کرونا را خواهند داشت .
رسول اندرز در ادامه با اشاره به اینکه هر شب اقدام به گند زدایی و ضدعفونی معابر و خیابانهای شهر می کنیم افزود:خیابانها،معابر،مساجد،ومحل های پر تردد شهر توسط تیم آتش نشانی صومعه سرا در حال انجام ضدعفونی است .
وی با اشاره به اینکه در شب گذشته بیش از ۱۲۰ لیتر مواد ضدعفونی استفاده شده است افزود:شهروندان گرامی و کسبه و مردم شریف تقاضا داریم از پارک خودرو در حاشیه خیابان و تردد و خلل در کار آتشنشانان در آن ساعات خودداری کنند .
همراه شما در کنار مردم شهرمان کرونا را شکست می دهیم 

مسئول آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری صومعه سرا افزود: برای پیشگیری و کنترل  سرایت این ویروس نو ظهور تمام تلاش خود و ابزارهای موجود را به کار بسته ایم.
وی افزود: همکاران آتش نشانی و خدمات ایمنی هر شب از ساعت ۲۲ با سه گروه نسبت به ضدعفونی و پاکسازی شهر اقدام می کنند .
وی با اشاره به اینکه دو نفر بصورت پمپ دستی کوله پشتی نسبت به ضدعفونی بانک ها ومساجد در سطح شهر اقدام می کنند افزود: هر شب بیمارستان امام خمینی صومعه سرا راهم ضدعفونی می کنیم .

برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس ، سازمان آتش نشانی صومعه سرا با استفاده از تجهیزات ضدعفونی کننده،ازچند شب پیش اقدام به ضدعفونی کردن معابر و اماکن شهر صومعه سرا کرده است و با تلاش همه عوامل کشوری و شهری برای جلوگیری از شیوع این ویروس در کنار وظایف محوله در بخش امداد و نجات وظیفه اخلاقی خود می دانند که به دنبال ایجاد شرایطی برای کاهش میزان آسیب پذیری مردم باشند.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha