۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۱۹
کد خبر: 83702932
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماز جمعه ۱۶ اسفند در هیچ نقطه مازندران برگزار نمی‌شود

ساری - ایرنا - مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران گفت که بر اساس تصمیم قرارگاه پدافند زیستی که به تایید نماینده ولی فقیه در استان نیز رسیده است ، نماز جمعه ۱۶ اسفند در هیچ یک از مناطق مازندران برگزار نمی‌شود.

حجت الاسلام محمد انتظاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تصمیم گیری در مورد عدم برگزاری نماز جمعه در ساری مرکز استان مازندران در سطح ملی اتخاذ و  از سوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است ولی تصمیم گیری در سایر نقاط به ستاد مقابله با کرونا و قرارگاه پدافند زیستی استانها واگذار شد که در مازندران تصمیم بر تعطیلی نماز جمعه برای ۱۶ اسفند است.

وی توضیح داد : بر اساس تصمیم قرارگاه پدافندزیستی مازندران که مسئولیت مقابله با کرونا را در استان بر عهده دارد ، نماز جمعه در هیچ نقطه ای از استان برگزار نمی شود و این تصمیم به تایید نماینده ولی فقیه در استان هم رسیده است .

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران این تصمیم گیری را در جهت پیش گیری از شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و گفت : امنیت و سلامت مردم در اولویت قرا ردارد و امیدواریم با فروکش کردن این بیماری شاهد برپایی باشکوه تر نماز جمعه باشیم. 

جمعه نهم اسفند ماه هم بر اساس تصمیم قرارگاه پدافند زیستی مازندران و تایید نماینده ولی فقیه در استان نماز جمعه در ۲۰ نقطه مازندران برگزار نشد.

مازندران اکنون دومین هفته میزبانی از ویروس کووید -۱۹ یا همان کرونا را پشت سر می گذارد . ویروسی که تا کنون در این استان ۸۱ نفر را به خود مبتلا کرد و ۱۳ نفر را به کام مرگ کشاند. 

بر اساس گزارش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران ، در مجموع در ۴۷ نقطه این استان نماز جمعه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha