۱۶ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۰۴
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 83703517
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محکومیت ۱.۸ میلیاردریالی قاچاقچیان در آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: ۲ نفر قاچاقچی در شهر خوی به پرداخت یک میلیارد و ۸۱۴ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

محمد اقوامی ‌روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این ۲ قاچاقچی قصد داشتند طی هفته جاری سیگار، پارچه و لباس قاچاق را در مرزهای آذربایجان‌غربی قاچاق کنند.

وی اضافه کرد: در یکی از این پرونده‌ها، ماموران دایره مبارزه ‌با قاچاق کالا و ارز هنگ مرزی خوی حین اجرای گشت، ۶ راس اسب را در حال خروج از مرز ضبط و یک‌هزار و ۵۱۰ باکس سیگار خارجی کشف کردند.

وی اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده و ارجاع آن به قاضی تعزیرات حکومتی خوی، متهم به پرداخت یک میلیارد و ۳۹۱ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی با اشاره به دستگیری قاچاقچی دیگری به جرم قاچاق لباس و پارچه خارجی در خوی بیان کرد: از این قاچاقچی ۸۲۰ ثوب لباس و ۱۴ طاقه پارچه خارجی کشف و پرونده آن به شعبه تعزیرات حکومتی این شهر ارجاع شد.

اقوامی ادامه داد: قاچاقچی این پرونده نیز ۴۲۳ میلیون ریال جریمه شد و علاوه بر جریمه‌های صادره، اقلام قاچاق نیز به نفع دولت ضبط شد.

به گزارش ایرنا تعزیرات حکومتی مسوول رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز، تخلف‌های مربوط به کالا و خدمات و تخلفات حوزه بهداشت و درمان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha