۱۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 83703855
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعداد مبتلایان ویروس کرونا در کردستان به ۴۲ نفر رسید

سنندج - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی اعلام شده ۴۲ نفر در استان به طور قطعی به کووید ۱۹ مبتلا هستند.

فرزین رضاعی روز جمعه به خبرنگاران اظهار داشت : تاکنون ابتلای ۴۲ نفر در استان به ویروس کرونا قطعی شده است و اطلاعات تکمیلی آن هم بزودی اعلام و به اطلاع مردم رسانده می‌شود. 

وی بیان اینکه از زمان آغاز شیوع کرونا در استان ۱۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی کردستان جان باخته‌اند، افزود: از این تعداد ۱۰ نفر بدلیل دیگر بیماری‌های تنفسی جان خود را از دست داده اند و آزمایش کرونای ۲ نفر مثبت قطعی بوده است.

وی کل مراجعین به بیمارستان های استان تا به امروز را ۲۴۹ نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۹۱ نفر مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: از این تعداد ۱۸ نفر در بیمارستان توحید سنندج، ۴۱ نفر در بیمارستان امام خمینی سقز، یک نفر بیمارستان بوعلی مریوان، ۶ نفر بیمارستان شهید بهشتی قروه، چهار نفر در بیجار، ۱۵ نفر در بیمارستان رازی بانه، سه نفر در دیواندره، ۲  نفر در دهگلان و یک نفر هم در بیمارستان سروآباد بستری شده‌اند. 

رضاعی اعلام کرد: تاکنون از بین افراد بستری شده چهار نفر در سنندج، ۹  نفر در سقز، چهار نفر در بیجار، سه نفر در دهگلان،۲ نفر در سروآباد و یک نفر هم در مریوان از بیمارستان ترخیص شدند.

دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از ظهر دیروز تا امروز یک هزار و ۲۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و در مجموع تعداد این بیماران در کشور به چهار هزار و ۷۴۷ نفر رسید.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان بر اثر این بیماری به ۱۲۴ نفر رسید.

تعداد بهبود یافتگان بر اثر این بیماری در کشور به  ۹۱۳ نفر رسید و در طول این مدت، بیش از ۱۵ هزار و ۹۸۱ مورد مشکوک در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha