۱۶ اسفند ۱۳۹۸، ۲۲:۰۴
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 83704098
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

معاون استاندار ایلام: روال عادی ادارات شامل کارمندان دورکار نمی شود

ایلام - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام با بیان اینکه ساعت کاری ادارات و نهادهای مختلف استان از فردا به روال سابق خود بازمی گردد، گفت: این تغییر ساعت شامل کارمندان دورکار نمی شود.

معروف بسطامی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تغییر ساعت کاری ادارات شامل کارمندانی که شرایط دورکاری دارند نمی شود و این افراد در صورت تمایل می توانند کماکان در منزل خود به کارهای محوله خود بپردازند.

وی یادآور شد: پیرو تصمیم ستاد ملی مدیربت کرونا در کشور ساعت کار ادارات در استان ایلام از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه عصر خواهد بود.

وی افزود: کاهش ساعت کاری ادارات و دستگاه ها موجب بروز مشکلاتی برای مردم و ارباب رجوع دستگاه های مختلف شده بود و این دستگاه ها موظف هستند به امور و خواسته های مردم و جامعه رسیدگی کنند.

بسطامی یادآور شد: مدارس، مهدهای کودک و مراکز آموزش عالی کماکان تا پایان سال جاری تعطیل هستند.

وی در باره تدابیر بهداشتی دستگاه های مختلف توضیح داد: مدیران دستگاه های مختلف مشکلات و خواسته های بهداشتی دستگاه تابعه خود را با ستاد مدیریت بحران مطرح کنند و همچنین امکانات لازم برای ضدعفونی و گندزدایی ادارات و دستگاه ها تامین شده است.

بسطامی تاکید کرد: آنچه که مهم است رعایت مسائل بهداشتی و پیشگیرانه از سوی کارکنان ادارات و مراجعان این دستگاه هاست و در این زمینه سعی شده است آموزش های لازم به آنها داده شود.

وی گفت: برابر تمهیدات پیش‌بینی شده و اولویت‌های ابلاغی به دستگاه ها، امکان استفاده از مرخصی استحقاقی و دورکاری برای کارکنان در چارچوب مقررات قانونی تسهیل خواهد شد.

هفته گذشته ساعت کار ادارات با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا از ساعت ۷.۳۰ تا ۱۳/۳۰ تعیین شد.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

بر اساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با شناسایی ۲ مورد جدید ابتلا به کرونا، آمار کنونی مبتلایان در استان ایلام به ۱۳ نفر رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha