شرکت رجا روز یکشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: برای پرداخت هزینه استرداد بلیت قطارهای رجا، تفاوتی در نحوه خرید بلیتبه روش های مختلف اعم از وب سرویس ها و اپلیکیشها (علی بابا، مستر بلیت، سامتیک، آپ، قاصدک ۲۴)، نمایندگی های فروش و تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹ وجود ندارد.
بر اساس این اطلاعیهف مسافرانی که اقدام به استرداد بلیت های خود از طریق وب سرویس ها و اپلیکیشن ها، به صورت غیرحضوری می کنند، نگرانی برای پرداخت هزینه مربوطه نداشته باشند.
افرادی هم که از ایستگاه های راه آهن اقدام به خریداری بلیت قطارهای رجا کرده اند، می توانند با مراجعه به ایستگاه ها، بلیت هایشان را استرداد کرده و وجه خود را دریافت کنند.
لازم به ذکر است، هموطنانی که تا قبل از سوم اسفند ۱۳۹۸ اقدام به خریداری بلیت قطارهای این شرکت کرده اند یا قطارهایشان کنسل شده است، مبلغ بلیت هایشان بدون کسر هزینه، پرداخت می شود و تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ وقت دارند تا بلیت هایشان را استرداد کنند.
البته برای استرداد بلیت ها، داشتن بلیت یا شماره سریال بلیت و نیز نام و نام خانوادگی افرادی که بلیت به نامشان صادر شده همراه با کارت شناسایی معتبر ضروری است.
شرکت حمل و نقل ریلی رجا بعد از شیوع ویروس کرونا به کشور، اقدامات بسیاری برای بهداشتی و ایمن کردن سفر با قطار به عمل آورده که از جمله آنها می توان به ضد عفونی کردن قطارها، استفاده از ظروف یک بار مصرف برای پذیرایی از مسافران، استفاده از کترینگ با استاندارد بالا در صنعت هوایی کشور برای تامین غذای مسافران، استفاده از ماسک و دستکش توسط ماموران قطارها، کنترل های قبل از سیر ماموران قطارها با دستگاه های تب سنج و … اشاره کرد.
نظر شما