۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۵۶
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 83707640
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دستگاه‌های مرتبط نظارت کارآمدی بر توزیع اقلام بهداشتی داشته باشند

سنندج - ایرنا - دادستان سقز گفت: دستگاه‌های اجرایی مرتبط، نظارت جدی و کارآمدتری بر توزیع اقلام بهداشتی در بازار داشته باشند تا مردم با پدیده گرانفروشی مواجه نشوند و این اقلام را با قیمت مناسب از داروخانه‌ها و لوازم بهداشتی و پزشکی تهیه کنند.

علیرضا رضاپور روز دوشنبه در بازدید میدانی از برخی داروخانه‌ها، واحدهای تولیدی ماسک و وسایل ضدعفونی سقز اظهار داشت: وسایل ضدعفونی و ماسک از امروز با میزان بیشتری در این شهرستان تهیه و توزیع می شود لذا لازم است دستگاه های مرتبط نظارت جدی و کارآمدی بر این امر و توزیع عادلانه این اقلام داشته باشند.

وی با بیان اینکه هیچگونه احتکار اقلام بهداشتی در سطح شهرستان گزارش نشده است، افزود: در صورت مشاهده با هر گونه احتکار بویژه کالاها و اقلام بهداشتی، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

رضاپور اضافه کرد: کالاهای بهداشتی که می توانیم در سطح شهرستان با کمک واحدهای تولیدی، تهیه کنیم با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت بزودی در اختیار داروخانه ها جهت توزیع عمومی قرار خواهد گرفت.

وی در مورد اعطای مرخصی به زندانیان در شرایط کنونی گفت: افرادی که دارای شرایط مرخصی بودند با دید مساعد، موضوع را بررسی و تصمیمات لازم در مورد آنها اتخاذ شده است.

دادستان سقز با مهم دانستن رعایت بهداشت فردی جهت پیشگیری از ویروس کرونا تاکید کرد: مردم اخبار و موارد آموزشی مورد نیاز خود را از رسانه های رسمی و معتبر دریافت کرده و به برخی شایعات در فضای مجازی توجه نکنند.

هم اکنون ۱۲۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی ابتلای ۶۶ نفر از این افراد به بیماری کووید ۱۹ مثبت است و تاکنون پنج فرد مبتلا نیز در استان کردستان (چهار نفر سقز،  یک نفر مریوان) براثر ابتلا به این بیماری فوت کرده‌اند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha