۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۰۰
کد خبر: 83709769
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخشان: پرسپولیس نیاز به کمک دارد نه استعفا

۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۰۰
کد خبر: 83709769
درخشان: پرسپولیس نیاز به کمک دارد نه استعفا

تهران- ایرنا- سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدهی‌ زیادی اکنون دامن‌گیر این تیم شده و خطر سرخ‌پوشان را تهدید می‌کند. در این شرایط باید به تیم کمک کرد و استعفا چاره کار نیست.

«حمید درخشان» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص استعفای «محمد حسن انصاری‌فرد» از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس افزود: در این شرایط سخت هست که باید به کمک تیم آمد زیرا در شرایط عالی هر کسی می‌تواند مدیریت کند. این تیم در شرایطی که با مشکلات زیادی روبرو است به کمک عاشقان خود نیاز دارد.

وی ادامه داد: بدهی‌های زیادی امروز دامن‌گیر پرسپولیس شده و خطر این تیم را تهدید می‌کند. انصاری‌فرد باید بر می‌گشت و مشکلات را حل می‌کرد. امیدوارم با درایت هیات مدیره مشکلات برطرف شود.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: از شرایط باشگاه و مشکلات مالی به صورت دقیق آگاه نیستم اما از مدیری که از جنس پرسپولیس بود انتظار می‌رفت در این شرایط سخت تیم را تنها نگذارد. ما باید در شرایط سخت از خودمان برای پرسپولیس بگذریم و قرار نیست برای منافع به تیم بیاییم.

وی تصریح کرد: برخی از دوستان من در پرسپولیس از حق و حقوق خود برای تیم محبوبشان گذشتند و انتظار می‌رفت در این شرایط دوستان هم در کنار تیم محبوب خود باشند.

درخشان اظهار داشت: مشکلات پرسپولیس با کمک حامیان مالی قابل حل است. در فوتبال ما منبع درآمدی وجود ندارد اما منابع محدودی هست که می‌توان از آنها کمک گرفت. امروز باید همه آستین‌ها را بالا بزنیم و برای کمک به پرسپولیس وارد میدان شویم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha