۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۳۶
کد خبر: 83710102
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲۰ هزار دست لباس پرستاری و پزشکی در سقز کشف شد

۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۳۶
کد خبر: 83710102
۲۰ هزار دست لباس پرستاری و پزشکی در سقز کشف شد

سنندج‌ - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: ۲۰ هزار دست لباس پرستاری و پزشکی احتکار شده توسط ماموران انتظامی شهرستان سقز کشف و ضبط شد.

سردار علی آزادی روز چهارشنبه اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان سقز انبار دپو حامل لوازم بهداشتی کشف در این شهر شد.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضایی، ماموران انتظامی به همراه عوامل تعزیرات حکومتی و بهداشت به محل مورد نظر اعزام و ضمن بازرسی از محل مورد نظر ۲۰ هزار لباس یک بار مصرف پرستاری و پزشکی آبی رنگ مخصوص بیمار و پرسنل بیمارستان کشف شد.

فرمانده انتظامی کردستان در خاتمه با اشاره به تشکیل پرونده قضایی یادآور شد: مبارزه با سوداگران سلامت شهروندان و شناسایی محتکران کالاهای اساسی مردم و اخلالگران بازار و شناسایی محل‌های دپو و احتکار کالا به صورت ویژه در دستور کار انتظامی قرار دارد.

خودروی حامل ۹۵ دستگاه کارت خوان فاقد مجوز توقیف شد

فرمانده انتظامی استان همچنین از توقیف یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و کشف ۹۵ دستگاه کارت خوان قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان بیجار خبر داد.

وی افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پاسگاه  انتظامی نجف آباد شهرستان بیجار حین گشت زنی در محور دیواندره - بیجار به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

سردار آزادی اضافه کرد: با هماهنگی قضایی در بازرسی ازخودروی مورد نظر ۹۵ دستگاه کارت خوان خارجی فاقد مجوز با  مارک های مختلف کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، اظهار داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان با بیان اینکه محموله مکشوفه  به همراه  متهم  تحویل مراجع  قضایی شد افزود: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های اقتصادی غیرقانونی توسط قاچاقچیان و افراد سودجو و فرصت طلب، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۹ واحد قهوخانه متخلف در سقز در راستای مبارزه با شیوع کرونا پلمب شد

فرمانده انتظامی شهرستان سقز هم از پلمپ ۹ واحد قهوخانه متخلف به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی توسط پلیس اماکن با همکاری شبکه بهداشت در این شهرستان در راستای مبارزه با شیوع و گسترش بیماری کرونا خبر داد.

سرهنگ حمید رضایی اظهار داشت: به منظور مبارزه با شیوع و گسترش بیماری کرونا و بررسی فعالیت و نظارت بر واحدهای صنفی، ماموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی این شهرستان با هماهنگی قضایی و با همراهی عوامل شبکه بهداشت، از واحد های صنفی در این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در این بازید و سرکشی که توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس انجام شد، تعداد ۹ واحد قهوخانه به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی پلمپ و به تعداد ۳۶ واحد قهوخانه تذکر کتبی داده شد.

سرهنگ رضایی در ادامه گفت: ماموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی سقز با همکاری ادره ورزش و جوانان شهرستان ضمن بازدید از باشگاه‌های ورزشی شهرستان به تعداد ۶۹ باشگاه ورزشی تذکرات لازم در خصوص لزوم رعایت موارد بهداشتی در راستای مقابله با ویروس کرونا داده شد.

این مقام انتظامی همچنین از اعلام تذکر به ۲ واحد شهربازی و ۲۰ واحد کلوپ و گیم نت خبر داد و یادآور شد: در این بازدیدها به مدیران و مسوولان واحدهای مربوطه درخصوص رعایت موارد بهداشتی و قوانین و مقرارت اماکن عمومی آموزش لازم ارائه شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز با اشاره به اینکه داشتن پروانه فعالیت و دیگر مجوزات قانونی از الزامات فعالیت واحدهای صنفی است ، اظهار داشت: پلیس به طور مستمر اقدامات کنترلی و نظارتی خود را انجام می دهد اما شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را به پلیس اماکن عمومی اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha