۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۱۰
کد خبرنگار: 3039
کد خبر: 83711928
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بررسی وضعیت شاغلین بیکار شده در کارگروه مدیریت آثار اقتصادی کرونا

تهران - ایرنا - کارگروه مدیریت آثار و پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا کامروز در چهارمین جلسه خود، شش پیشنهاد دستگاه‌های اجرایی از جمله حمایت از شاغلان بیکار شده و کمک دولت برای حمایت از حفظ اشتغال در شرکت‌ها و بنگاه‌ها را بررسی کرد.

چهارمین جلسه کارگروه مدیریت آثار و پیامد های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا به ریاست دکتر محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رییس جمهور و با حضور نمایندگان دستگاهای اجرایی برگزار شد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی دولت، در این جلسه که بیش از ۵ ساعت به طول انجامید، ضمن مرور مصوبات جلسات قبلی کارگروه از جمله تعیین و اعلام بخشها و رسته‌های آسیب دیده از بیماری کرونا، شش پیشنهاد جدید دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت که از جمله این موارد می‌توان به موضوع حمایت از شاغلین بیکار شده و همچنین کمک دولت برای حمایت از حفظ اشتغال در شرکت‌ها و بنگاه ها اشاره کرد.

در این جلسه همچنین موضوع تامین منابع مالی لازم برای تهیه لوازم و تجهیزات فوری پزشکی از جمله ماسک و مواد ضد عفونی کننده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و متناسب با موضوعات مطرح شده، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

ویروس کرونا یا کووید – ۱۹، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به ۱۱۵ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز امروز- پنجشنبه- درباره آخرین آمار ابتلا به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از آن گفت: تا کنون ۱۰ هزار و ۷۵ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۴۲۹ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و سه هزار و ۲۷۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha