۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 83713555
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مغازه‌های متخلف در بازار شهرستان شهرکرد پلمب می‌شوند

شهرکرد- ایرنا- نایب رییس اتاق اصناف شهرستان شهرکرد گفت: مغازه‌های متخلف در بازار این شهرستان که نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام نکنند، در مرحله نخست تذکر دریافت می‌کنند و در مرحله بعدی پلمب می‌شوند.

اسدالله چراغیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: به‌ منظور جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، بازار شهرستان شهرکرد از روز پنجشنبه ۲۲ اسفندماه تا اطلاع بعدی تعطیل اعلام شد.

وی افزود: براساس این طرح، قرار شد تمامی صنف‌های شهرستان شهرکرد به جز فروشندگان مواد غذایی، خوار و بارفروشان، لبنیات‌فروشان، پروتئین، مرغ و ماهی، قصابان، نانوایان، میوه‌فروشان، پولک و نبات، شیرینی‌فروشان و عطاران از روز پنجشنبه ۲۲ اسفندماه تا اطلاع بعدی تعطیل باشد.

چراغیان تصریح کرد:برخی از مردم به این نهاد اعلام کرده‌اند که برخی از واحدهای صنفی بر خلاف اجرای این مصوبه هنوز فعالیت داشته‌اند.

وی یادآور شد: در همین راستا بازرسی‌ها از بازار شهرستان شهرکرد تشدید و نسبت به تذکر و در صورت تکرار پلمب واحدهای صنفی متخلف اقدام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان شهرکرد ۶۰ اتحادیه و ۱۸ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب فعال دارد.

ویروس کرونا که کووید ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد.

این ویروس اکنون به بیش از ۱۰۰ کشور جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌ و شوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha