سوخت واحدهای صنعتی تربت‌حیدریه تلفنی تامین می‌شود

تربت حیدریه- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه گفت: در چارچوب مبارزه با شیوع بیماری همه‌گیر، سوخت مورد نیاز واحدهای صنعتی این شهرستان با اعلام نیاز از طریق تماس تلفنی تامین می‌شود تا به هیچگونه حضور فیزیکی در مراکز سوخت‌رسانی نیاز نباشد.

مهدی عباسپور روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس در چارچوب تلاش برای تقویت پویش اجتماعی مبارزه با کرونا، صاحبان واحدهای صنعتی می‌توانند از طریق تماس تلفنی با شماره ۵۲۲۳۳۵۰۸ واحد صنایع اداره صنعت، معدن و تجارت پس از ثبت‌نام در سامانه اینترنتی به آدرس "newtejaratasan.ir" این اداره و تایید نهایی توسط شرکت نفت، نسبت به دریافت سوخت مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی کارکرد اصلی اجرای این طرح را کاهش رفت وآمدهای غیرضروری برای پیشگیری از شیوع ویروس عامل بیماری کرونا ذکر و بیان کرد: برای تامین سوخت مورد نیاز واحدهای صنعتی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه ادامه داد: همچنین با هدف کمک به پویش اجتماهی مبارزه با کرونا، برخی واحدهای صنفی تربت‌حیدریه از جمله عکاسیها، نمایشگاهداران خودرو و واحدهای عرضه زعفران نیز همه فعالیتهای خود را از امروز تعطیل کردند.

وی گفت: با این وجود، فعالیت و خدمات واحدهای عرضه مواد غذایی بطور عادی و همانند سابق جریان دارد بنابراین مردم در تامین اقلام ضروری و کالاهای اساسی مورد نیاز خود هیچ‌گونه محدودیتی ندارند.

عباسپور افزود: در راستای مقابله با ویروس کرونا، تمام امور مرتبط با انتخابات اتحادیه های صنفی این شهرستان چه در مرحله فراخوان و یا برگزاری تا فروردین ماه سال جدید به تعویق افتاد و انجام این امور و یا سایر موارد دیگر به صورت تلفنی انجام می‌شود.

مقابله با بحران نیازمند عزم همگانی است. بدون یک اراده جمعی معطوف به مواجهه مؤثر با بیماری امکان رهایی از زنجیره انتقال آن وجود ندارد. برهمین اساس و به ابتکار ایرنا و روزنامه ایران پویشی برای فراخوان عمومی به مسؤولیت‌پذیری جمعی در برابر کرونا به راه افتاده است. 

طبق اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه شمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در این شهرستان به ۲۰ نفر افزایش یافته است که از این تعداد ۱۴ بیمار با حال مساعد عمومی از بیمارستان مرخص شده اند و یک بیمار نیز فوت کرد و پنج بیمار دیگر در مراکز درمانی بستری هستند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدربه به ۳۶۳ هزار نفر از مردم شهرستانهای تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات خدمات ارایه می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha