۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۵۴
کد خبر: 83714020
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خدمات تلفنی رایگان مشاوران دانشگاه پیام نور

۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۵۴
کد خبر: 83714020
خدمات تلفنی رایگان مشاوران دانشگاه پیام نور

تهران - ایرنا - مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: مشاوران و روانشناسان این دانشگاه در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خدمات تلفنی رایگان ارائه می‌دهند.

مجید صفاری نیا از آمادگی مشاوران و روانشناسان دانشگاه پیام نور برای ارائه خدمات غیرحضوری به دانشجویان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی و لزوم پیشگیری از ابتلا و شیوع بیماری کرونا، خدمات مشاوره دانشجویان به صورت تلفنی انجام می شود.

وی با تاکید بر پرهیز از مراجعه حضوری به مراکز مشاوره و کلیه مکان های عمومی افزود: دانشگاه پیام نور به منظور ادامه مراحل درمان و مشاوره دانشجویان این امکان را فراهم کرده که دانشجویان در سراسر کشور از طریق تماس تلفنی خدمات مشاوره و روانشناسی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه فهرست اسامی و شماره تلفن مشاوران و روانشناسان این دانشگاه در لینک زیر قابل دسترسی است، ابراز امیدواری کرد: با ارائه خدمات لازم به دانشجویان و کاستن از مراجعه حضوری بتوانیم نقشی مثبت در کاهش شیوع بیماری و سلامت مردم داشته باشیم.

شیوع ویروس کرونا جان بسیاری از مردم را در کشورهای مختلف جهان گرفته است، براساس اعلام سازمان بهداشت جهانی تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر به این ویروس مبتلا شده و هزاران نفر نیز در اقصا نقاط جهان جان خود را به دلیل ابتلا به این بیماری از دست داده اند.

حدود ۲۵ روز از اعلام رسمی شیوع کرونا در ایران می گذرد و تاکنون براساس اعلام رسمی وزارت بهداشت تا ظهر امروز (شنبه) ۱۲ هزار و ۷۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ۶۱۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۴ هزار و ۳۳۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا که رسما کووید- ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha