۵ هزار ماسک در کارگاه های صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تولید می شود

یاسوج- ایرنا- سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج هزار ماسک در کارگاه های صنایع دستی استان تولید و با نظارت شبکه بهداشت و درمان پس از طی مراحل بهداشتی توزیع می شود.

مجید صفایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام در یکی از کارگاه های صنایع دستی یاسوج  با ظرفیت ۵۰۰ عدد ماسک در روز با پنج نفر نیروی کار تولید می شود. 

وی افزود: تولید این ماسک ها با نظارت شبکه بهداشت و درمان انجام و پس از طی مراحل بهداشتی توزیع می شود.

سرپرست میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تلاش می شود با همراهی هنرمندان صنایع دستی استان در کنار سایر مسئولان، برای شکست ویروس کرونا در کشور گام برداشته شود.

صفایی از مردم استان خواست تا هشدارهای بهداشتی را در مقابله با ویروس کرونا جدی بگیرند و از خروج غیر ضروری از منازل خودداری کنند.

وی با اشاره به نظارت بر اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، نیز بیان کرد: سه تیم ۱۵ نفره کارشناسان این اداره کل، تا پایان شکست ویروس کرونا در سطح استان بر اماکن گردشگری نظارت خواهند داشت.

سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: بازدید ازخانه مسافر ها،بومگردی ها، مراکز تفریحی و گردشگری، مراکز اقامتی از مهم ترین وظیفه گروه نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر در حوزه گردشگری است.

صفایی تاکید کرد: نوروز امسال به دلیل وضعیت بیماری کرونا پذیرای هیچ مسافر و گردشگری نخواهیم بود و هرگونه پذیرش مسافر در مکان های اقامتی ممنوع است و با افراد متخلف در این زمینه برخورد قانونی می شود.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۵۰ جاذبه طبیعی، اقلیم چهارفصل، مکان‌ های تاریخی، ویژگی‌ های مردم شناسی و آداب و رسوم گوناگون به عنوان یکی از مقاصد گردشگری کشور آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی در ایام مختلف سال است.

بر اساس آمارها کهگیلویه و بویراحمد سالانه پذیرای بیش از سه میلیون نفر گردشگر است.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha